طراحی اتاق خشک کن


طراحی یک اتاق خشک کن توسط مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی

گروه عظیم ماشی سازی طیب لی تولید کننده دستگاه های میوه و سبزی خشک کن  و سازنده تجهیزات خط تولید  میوه خشک شده ( چیپس میوه)  که یکی از مقوی ترین و پرطرفدارترین تنقلات در بین مردم به شمار می رود.

شما برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات در مقیاس بسیار بسیار زیاد یا باید از دستگاه های خشک کن تونلی استفاده نمایید و یا باید با  ساخت اتاق خشک کن میوه به این مهم دست یابید.

فواید خوردن میوه خشک برای کودکان:

تقریبا غذا خوردن کودکان برای همه والدین یک کابوس است به خصوص خوردن غذاهای سالم و دور کردن آن‌ها از غذاها و میان وعده‌ای ناسالم و پر کالری مانند پفک یا فست فودها یک مشکل مشترک بین همه والدین است.

همان طور که می‌دانید میوه‌های خشک، طی فرآیند خشک کردن میوه و تبخیر آب موجود در آن درست می‌شوند که باعث افزایش میزان مواد معدنی موجود در میوه خواهد شد. به این ترتیب کودک شما نه تنها با استفاده از این دسته از خوراکی‌ها مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و سلامت بدنش را دریافت خواهد کرد بلکه به مرور استفاده از ان انرژی بیشتری خواهد داشت و خبری از غر زدن‌های صبح برای رفتن به کودکستان نخواهد ‌بود.

موارد مورد مصرف میوه های خشک:

1-برای ورزشکاران برای این که آن ها می توانند به راحتی بعد از تمرین های ورزشی و همین طور در حین تمرین از آن ها استفاده کنند.

2-برای کوه نوردان چرا که میوه خشک بسیار سبک و حمل آسان تری نسبت به میوه تازه دارند.

3-برای کودکان زیرا بسیاری از کودکان ازخوردن میوه تازه سرباز می زنند ولی برای خوردن میوه خشک شده مشتاق ترند.

و….

چیپس میوه یکی از تولیدات به روز می باشد که با استقبال زیادی از مردم روبه رو شده است از این رو تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به سمت تولید چیپس میوه که سودآوری بسیار خوبی دارد روی آورده و این کار را پیگیری می کنند و این گونه است که فروش دستگاه های خشک کن میوه و سبزی امروزه مشتریان بسیاری را جذب خود کرده است.

یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب و خوب  باید علاوه بر کم مصرف و کم سوخت بودن ،توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد تا بتوان میوه های خشک کاملا با کیفیت تولید نمود.

دستگاه های خشک کنی که سوخت مصرفیشان گاز و گازوئیل است تشابه بسیار زیادی باهم دارند و تنها تفاوت آنها در نوع مشعل بکار رفته در دستگاه می باشد.

گروه صنعتی ماشین سازی طیب لی بزرگترین طراح و تولید کننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و یا خانگی خشک کن میوه و سبزی جات در انواع مختلف : تونلی – ریلی  – کابینتی  – و مایکروویوی و… میباشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

اشتغالزاییخرید خشک کن میوه دوکابینخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخشک کن تونلیخشک کن میوهدستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *