دستگاه خشک کن قارچ


خرید یک دستگاه خشک کن قارچ با کیفیت

قارچ‌ها از انواع سبزیجاتی هستند که طعم و مزه فوق العاده‌ای را به برخی از غذاها اضافه می‌کنند، به همین دلیل طرفداران زیادی دارند.
از انواع سوپ گرفته تا ماکارونی و غذاهای دیگر که این محصول باعث می شود غذا خوشمزه تر شود.قارچ حاوی مس است، که برای شما بسیار مفید می باشد. زیرا جذب آهن از غذا را آسان می کند. مس در تولید ملانین، نقش دارد.

قارچ های خوراکی منبع خوبی از فیبر و اسیدهای چرب اشباع نشده هستند.

هر چند که می توان قارچ های تمیز شده را به مدت یک ماه در فریزر نگهداری کرد ولی برای نگهداری دراز مدت قارچ در یحث  فروش و یا صادرات،بهتر است که قارچ هارا با استقاده از دستگاه های خشک کن قارچ ماشین سازی طیب لی خشک نمود.

خواص و فواید قارچ

برای پوست

برای سهولت در هضم

 برای کمک به درمان آکنه

برای مو و تقویت ریشه مو

برای مبارزه با ریزش مو  

و…

مراحل خشک کردن قارچ:

فکر شستن قارچ رو از سرتون بیرون کنید. با یه دستمال تمیز و مرطوب به راحتی می‌شه قارچ رو پاک کرد. قارچی که آب خورده قبل از اینکه خشک بشه می‌گنده.

یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین روش‌ها برای نگهداری قارچ در مدت زمان طولانی، خشک کردن است، در این روش نیز تنوع زیادی وجود دارد.

مراحل و روش خشک کردن قارچ شبیه به خشک کردن میوه ها و سبزیجات و خشک کردن دیگر میوه‌های خشک در دستگاه های خشک کن قارچ  است.

1-ابتدا قارچ هارا تمیز کنید. برای این کار می‌توانید پوست اولیه آن‌ها را بکنید و یا از یک قلمو برای پاک کردن خاک استفاده کنید.حتی شما می‌توانید از پارچه‌ها و یا حوله‌های تمیز و مرطوب برای پاک کردن و تمیز کردن آن‌ها استفاده کنید.

2-قارچ‌ها را بعد از شست‌وشو قطعه قطعه کنید و بعد آن‌ها را روی توری چیده و درون دستگاه خشک کن قارچ  قرار دهید.

صادرات و فروش قارچ خشک شده:

صادرات اسلایس شده قارچ از نوع خشک شده به روش دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی در بسته های چند کیلویی و فله ی بین بازارهای عربی و اروپایی دری دیگر را برای ارزآوری کشور دارد.

در جهان 20 گونه قارچ پرورش می یابند که در بین کشورهای جهان‌ چین، آمریکا، هلند، فرانسه و کشور لهستان در برترین های تولید کننده قارچ می باشند.

قارچها به صورت سنتی و یا صنعتی پرورش می‌یابند که روش صنعتی معمولا محصولاتی با کیفیت بالایی تولید می کند که برای صادرات این محصول بسیار مورد توجه می باشد.

دستگاه های خشک کن قارچ ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن کابینی قارچ همانطور که از نامش پیداست از یک محفظه تشکیل شده است که دما را به تمامی نقاط دستگاه به یک اندازه منتقل میکند.

1-دستگاه خشک کن کابینی مینی کابین

2-دستگاه خشک کن کابینی تک کابین

3-دستگاه خشک کن کابینی دو کابین

4-دستگاه خشک کن کابینی سه کابین

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

تولید چیپس میوهچیپس میوهحرید دستگاه خشک کنخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوهخرید خشک کن میوه بصرفهخرید خشک کن میوه خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *