سوخت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی


سوخت دستگاه میوه و سبزی خشک کن

سبزی ها و میوه‌ها تنها منابعی هستند که دارای آهن و املاح معدنی و ویتامین‌ها هستند،بهترین  تسکین دهنده تشنگی هستند که  اکثرا از  آب تشکیل شده اند. همچنین حاوی بالاترین دوز گلاتاتیون هستند که به بالارفتن سیستم دفاعی بدن کمک میکنند .

این میوه ها و سبزی ها برای دستگاه بدن ما علیه اختلالات بی غذایی لازم هستند و از همین منبع است که آهن و املاح معدنی آن قابل گوارش و جذب در بدن است.

حتی می شود گفت روزانه خوردن یک سیب، دکتر را از شما دور میکند .

کسب درآمد با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

پس با توحه با گفته های بالا یکی از صنعت های که اکنون باعث درآمدزایی شده است و بین خانواده ها ایرانی رواج بسیاری پیدا کرده است،خشک کردن میوه و سبزی با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی کی باشد.

خرید هر وسیله‌ای قطعا باید توجیهی داشته باشد. درمورد دستگاه‌های خشک کن مواد غذایی مهم‌ترین توجیهش می‌تواند جلوگیری از فساد خوراکی‌ها و حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد.

طراحی و ساخت انواع دستگاه های خشک کن صنعتی که در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید هنگام خرید به ساخت و طراحی آن بیشتر توجه کرد. شما برای کسب درآمد از این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی باید به نکات زیادی توجه کنید از جمله سوخت مصرفی دستگاه ها برای گرمایش که می تواند سوخت گاز، گازوئیل، برق و یا نور خورشید باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی که برای گاز و گازوئیل طراحی و ساخته شده است کاملا با هم تشابه دارند و تنها تفاوت آنها در نوع مشعل به کار رفته در آنها می باشد در نوع گازی از مشعل مخصوص گاز شهری و یا سیلندری استفاده می شود.

خشک کردن میوه ها:

میوه‌ها از دو روش قرارگیری در آفتاب و یا استفاده از مواد رطوبت‌زدا، رطوبت خود را از دست می‌دهند و حجم آن‌ها کم‌تر می‌شود.خشک‌کن‌ها باعث حفظ مغذی‌جات طبیعی موجود در مواد غذایی می‌شوند. دستگاه‌های خشک‌کن مواد غذایی آب میان‌بافتی خوراکی‌ها را می‌گیرند، اما بیشتر ویتامین‌ها و آنزیم‌ها را باقی می‌گذارند.

شما می توانید با استفاده از فر یا دستگاه میوه خشک کن، چیپس های ترد و طلایی رنگ میوه درست کنید. میوه های دارای پوست نازک مانند سیب، پرتقال، نارگیل، لیمو و مناسب برای چیپس شدن هستند.

برای خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن مناسب  باید از این وسیله اطلاعات کافی داشته باشید و انواع آن را بشناسید، به علاوه آن که باید بدانید بهترین میوه خشک کن ها شامل کدام ویژگی ها هست.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنتولید چیپس میوهخرید خشک کن کم مصرفخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککن میوه و سبزیسبزی خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *