فروش دستگاه خشک کن دست دوم


خرید و فروش دستگاه خشک کن دست دوم

فروش دستگاه خشک کن میوه دست دوم توسط شرکت ماشین سازی طیب لی با قیمت کمتری از دستگاه های خشک کن  میوه وسبزی تازه تولید شده آماده ی عرضه و ارسال به سراسر کشور می باشد.
ایران یکی از 5 کشور بزرگت تولید کننده میوه های باغی در سرتاسر جهان است. تنوع میوه های فصلی که بیانگر این موضوع است که ما در تمام فصول سال اعم از بهار، تابستان، پاییز و زمستان انواع میوه را تولید و کشت می نماییم. حجم تولید محصولاتی چون سیب در کشور به قدری افزایش یافته که می تواند علاوه بر تامین داخل کشور، می توان میوه مصرفی کشور های همسایه نیز تامین نمود. امروزه روش جدیدی برای نگهداری میوه و سبزیجات و صیفی جات به وجود آمده که می توان با خشک کردن میوه ها و تمام مواد غذایی، ماندگاری آن را به شرط حفظ طعم آن افزایش داد.

سیرکولاسیون و گردش هوای داغ در فضای کابین، سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است. نحوه حرارت دهی به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد.

دستگاه خشک کن چیست؟

دستگاه خشک کن نام دستگاهی است که هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید با آن خشک نمایید. دستگاه های خشک کن ابتدا با توجه به نیاز جامعه برای خشک کردن سریع السیر مواد غذایی ساخته شد که با استقبال زیادی از طرف تقاضا کنندگان مواجه شد. دستگاه های خشک کن امروزی در امر خشک کردن همه ی میوه ها و همچنین سبزیجات بیشترین استفاده را دارند و علاوه بر این در خشک کردن انواع خشکبار مثل بادام نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ماشین سازی طیب لی:

تمام مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه ماشین سازی طیب لی از بهترین مواد موجود در بازار می باشند که کمک بسیاری در بالا بردن کیفیت نهایی این دستگاه ها دارد. خشک کردن میوه در این دستگاه به این صورت میباشد که تمام نقاط دستگاه و همه ی سینی های آن به یک انداره خشک میشوند و به اصطلاح سیرکولاسیون دستگاه های خشک کن کاملا استاندارد میباشد. تعداد سینی ها در هر کدام از دستگاه ها مختلف میباشد، دستگاه های بزرگ تر از تعداد سینی های بیشتری برخوردار هستند.

برای حمل و نقل میوه خشک میتوانید با توجه به وزن آن و مقصد ارسالی از باربری ها، اتوبوس، پست، پیک موتوری و… استفاده کنید. در مورد حمل و نقل از طریق باربری ها باید گفت که هزینه آن بر اساس تعداد کارتن می باشد پس بعضی از میوه ها مانند: پرتقال خشک، لیمو ترش خشک و… که سبک هستند، معمولا در اوزان بالا هزینه حمل و نقل بیشتری دارند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن مناسبخرید خشک کن میوهخرید دستگاه خشک کن ارزانسبزی خشککن دست دوممیوه خشکمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *