ظرفیت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی


ظرفیت انواع دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی چقدر است؟

میوه خشک شده میوه ای است که تقریبا تمام آب خود را از طریق خشک کردن از دست می دهد و در فرایند خشک شدن حجم میوه کاهش پیدا می‌کند.چیزی که مشهود است خواص بی نظیر میوه خشک بر روی سلامتی و تاثیری است که بر روی بدن می گذارد.

یک فنجان میوه تازه یک واحد را تشکیل می دهد. هنگام خوردن میوه خشک، کمی دقت کنید به عنوان مثال، یک چهارم فنجان کشمش به جای یک واحد انگور(یک فنجان) میل بفرمایید.

برخی از خواص بی نظیر میوه خشک:

بسیاری از آدم‌ها میوه‌ی تازه را به میوه‌ خشک ترجیح می‌دهند زیرا معتقدند در فرایند خشک کردن و جهت افزایش زمان نگهداری این محصولات، به میوه‌های خشک نمک و قند اضافه می‌شود؛ که این مبحث کاملا رد شدخ و اشتباه می باشد.

مثلا:

در بین تمامی میوه های خشک، خرما یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدان ها است که باعث کاهش آسیب رادیکالهای آزاد در بدن می شود.

فایده‌ی عمده‌ی پتاسیم برای سلامتی بدن جلوگیری از افزایش بیش از اندازه‌ی سدیم در جریان خون است؛ به این ترتیب می‌توان گفت با مصرف برگه زردآلو می‌توانید از قشار خون و افزایش ناگهانی فشار خون، کلسترول و حتی قند به خوبی پیشگیری کنید

 

ظرفیت دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینی ماشین سازی طیب لی:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های 40, 150, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است.

دستگاه خشک کن خانگی برای مصارف خانگی در حجم تولید پایین جهت خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات و گیاهان داروئی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت راه اندازی خط تولید چیپس میوه با کارشناسان ما در تماس باشید .

پس با توحه با گفته های بالا یکی از صنعت های که اکنون باعث درآمدزایی شده است و بین خانواده ها ایرانی رواج بسیاری پیدا کرده است،خشک کردن میوه و سبزی با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی کی باشد.

خرید هر وسیله‌ای قطعا باید توجیهی داشته باشد. درمورد دستگاه‌های خشک کن مواد غذایی مهم‌ترین توجیهش می‌تواند جلوگیری از فساد خوراکی‌ها و حفظ ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود. با کمک دستگاه میوه و سبزی  خشک کن می توانید رطوبت و آب میوه‌ها و سبزی ها را بدون هیچ گونه دردسری از بین برده و میوه ها و سبزی جات را خشک کنید.
مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوه و سبزیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخشک کردن میوهخشک کن میوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *