خرید دستگاه خشک کن با ضمانت


خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی با ضمانت ماشین سازی طیب لی

حتما می‌دانید که یک فرد عادی برای حقظ سلامتی  مطلوب و تأمین انواع ویتامین مورد نیازش باید روزانه ۲ تا ۳ واحد میوه مصرف کند.میوه در هر حالتی چه تازه باشد و چه خشک شده، برای شما خوب است و فوایدی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای دفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و از همین رومی تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد.

خشک کردن میوه های تابستانی:

یعنی میوه های تازه‌ی تابستانی را به میان‌وعده‌ای تبدیل کنیم که می‌توانیم در بقیه‌ی طول سال بخوریم. میوه خشک، ترد و شیرین است؛ بنابراین می‌توان گفت نوعی آب‌نبات طبیعی هستند که آماده کردن آنها به وسیله‌ی خاصی نیاز ندارد.

خشک کرذن میوه :

میوه ها ی نیمه رسیده یا کاملا رسیده را انتخاب کنید. آنها را با آب سرد بشویید. قسمت‌های لکه‌دار و خراب‌شان را جدا کنید.سپس آن ها را هسته گیری کنید و بعضی از آن ها را که می خواهید پوست گیری کنید و بعد با استفاده از تجهیزات و آموزشاتی که گروه آموزشی ماشین سازی طیب لی در اختیا ر شما قرار میدهند یک محصول باکیفیت را تولید کنید.

وقتی میوه ها خشک و ترد شدند، یعنی آماده هستند و می‌توانید آنها را جمع‌آوری کنید. میوه خشک را به‌آرامی فشار دهید؛ آنها باید نسبتا سفت باشند، چون رطوبت موجود در آنها بیرون کشیده شده است دقت کنید بعد از خشک کردن میوه ها توسط دستگاه خشک کن میوه  و سبزی باید بسرعت آن ها را بسته بندی کنید و درب آن ها را با استفاده از دستگاه دوخت حرارتی دسنی ماشین سازی طیب لی پرس کنید.

انواع روش های خشک کردن:

1-خشک کردن به روش طبیعی:مثل آفتاب و سایه خشک

2_روش مصنوعی با استفاده از دستگاه ها خشک کن دستگاه میوه و سبزی و فر

برخی از میوه‌های خشک را می‌توان با خیساندن در آب گرم یا آهسته جوشاندن دوباره آبدار کرد.

امروزه باتوجه به رشد بحث کارآفرینی و تمایل خانواده ها به اشتغال زایی، خشک کردن میوه با توجه به میزان کارایی این محصول قابل توجه قرار گرفته است.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی ، در مدل های  مینی کابین،تک کابین، دوکابین و سه کابین، دارای 20 الی111 سینی با ابعاد 72*72 سانتی متر می باشند. سوخت این دستگاه ها به صورت گازی، برقی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه یا سه گانه و با توجه به درخواست مشتری ساخته می شوند.

کشمش، خرما و آلو خشک نمونه هایی از این میوه ها هستند که می توان ان ها را خشک کرد. سایر میوه هایی که می توان آنها را خشک کرد شامل: سیب، زردآلو، موز، توت، کیوی، انجیر، انبه، هلو، گلابی، آناناس، توت فرنگی، گوجه فرنگی و خرمالو است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیدستگاه میوه خشک کن مینی کابیندستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانیمیوه خشک ارزانمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *