‫میوه خشک – فروشگاه اینترنتی طیب لی


‫میوه خشک – فروشگاه اینترنتی طیب لی

انسان همواره در طول زندگی خود از روش های زیادی برای تهیه و تولید مواد خوراکی استفاده کرده است، میوه خشک هم یکی از این روش هاست. خشک کردن میوه جزو قدیمی ترین راه های نگهداری میوه ها، برای استفاده در آینده است.

در کشورهایی که تولید میوه شون زیاده ولی تقاضا و صادرات میوه ها در حد کمه، بهترین راه حل برای نگهداری و خراب نشدن میوه ها همین خشک کردنه.

البته برای اینکه میوه خشک سالم و با کیفیتی داشته باشیم باید به روش های خشک کردن و شیوه ی بهداشتی نگه داری اون دقت لازم رو داشته باشیم، در اصل اصلاح و بهبود روشهای تولید میوه و مراقبت های مختلف از اون در بالا رفتن کیفیت میوه های خشک و افزایش صادرات آنها مؤثر می تونه باشه.

اصول خشک کردن میوه ها

برای اینکه میوه خشک تولیدی تون بهترین کیفیت رو داشته باشه، بهتره که به اصول تعریف شده در ادامه ی متن دقت لازم رو داشته باشین:

خرید میوه خشک عمده و جزئی

انتخاب ماده خام

برای تولید میوه خشک، باید میوه هایی انتخاب بشن که در وقت جابجایی و عملیات قبل از خشک کردن، کمترین ضربه رو ببینن. ثبات رنگ و بالا بودن درصد مواد خام میوه در انتخاب رقم مؤثر واقع می شه. معمولاً بهتر اینه که از میوه های رسیده برای خشک کردن استفاده کنین.

برداشت و حمل و نقل

هنگام چیدن میوه ها بهتره از همون روش سنتی یعنی چیدن با دست به جای چیدن صنعتی استفاده کنین. میوه هایی که دور از دسترس برای چیدن دستی هستن رو می تونین با استفاده از پهن کردن چادر و تکان دادن شاخه هایی که روی چادر قرار گرفتن استفاده کنین. اگه در وسط چادر، مجرایی که توسط زیپ قابل باز و بسته شدن باشه، داشته باشین در جمع کردن اونا کمک بسیاری می کند.

موارد مورد استفاده ی میوه و سبزی  خشک

در عطاری ها ( زنجبیل-انوع گیاهان دارویی- دانه های گیاهی و دارویی خشک)

در قنادی ها ( زعفران،انواع میوه های خشک و غیره)

در رستوران ها ( گوجه، کدو حلوایی، پیاز و سیر و سبزیجات خشک)

در منازل و مغازه ها ( انواع میوه خشک آلوچه، انجیر، کیوی، لواشک،موز،سیب،پرتقال،خرمالو،زردآلو،توت فرنگی خشک)

دستگاه خشک کن میوه و سبزی جات  مخصوص میوه و سبزیجات و صیفی جات و هر مواد غذایی قابل خشک کردنی می باشد و شما می توانید موارد مورد نظر را در آن ها به راحتی خشک کنید .

تکنولوژی دستگاه خشک کن میوه به صورت صنعتی نیمه صنعتی  و تجاری و خانگی به کار می آید.

سرعت خشک کردن و رنگ و مزۀ متفاوت میوه و سبزیجات خشک شده در این دستگاه ها متعادل می باشد تا رنگ و طعم میوه و خواص مغذی درون میوه تغییر نکند.

این تجهیزات برای خشک کردن مواد غذایی مانند موز، توت فرنگی، لیمو، مانگو،زردآلو، آناناس، کیوی،ملون و بسیاری دیگر از انواع میوه جات و سبزیجات به کار می رود که شما می توانید با ارتباط گرفتن با مهندسین و مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی بهترین گزینه ی خشک کن میوه و سبزی را برای اشتغال خود چه به صورت صنعتی و یا نیمه صنعتی و یا حتی خانگی برگزینید و یک سرمایه گذاری کوتاه مدت با اندک سرمایه و یک راه کسب درآمد پر سود را برگزینید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

تولید چیپس میوهچوب خشک کنخرید دستگاه میوه خشککنخشک شدن میوهخشک کنسبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *