کسب درآمد و سود با خشک کردن میوه-بازرگانی طیب لی


کسب درآمد و سود با خشک کردن میوه-بازرگانی طیب لی

نکته مهم در مورد مغزها نوع و میزان چربی آنهاست که همانند یک شمشیر دو دم عمل می‌کند. مصرف این چربی‌ها از یک سو موجب برقراری تعادل مثبت بین چربی‌های خون به نفع چربی‌های مفید می‌شود و می‌تواند در برابر بیماری‌های قلبی- عروقی و سکته‌های مغزی و قلبی اثر پیشگیری‌کننده داشته باشد. اما از سوی دیگر مسئله بالا بودن کالری این دسته از خوراکی‌ها بوده که مصرف بیش از حد این مواد منجر به اضافه وزن می شود. خشکبار در گذشته به صورت فله‌ای عرضه می‌شده است اما به ویژه در یکی دو دهه‌ اخیر، بسته‌بندی خشکبار رواج بیشتری یافته است و حتی توانسته است تا حد زیادی به سایر کشورهای جهان نیز صادر شود. بررسی بازار مواد غذایی خشک شده در مقایسه با سایر مواد غذایی که به روش‌های دیگر نگهداری می‌شوند، دارای مزایای خاصی همچون سبکی، کم‌حجم بودن محصول، بی‌نیازی از سردخانه جهت نگهداری، جلوگیری از فساد، سادگی بسته‌بندی، حمل و نقل و نگهداری با حداقل امکانات است. چیپس میوه‌ می‌تواند مصارف غذایی داشته باشند مانند آلو یا به شکل اسلایس، خلال، حبه یا دانه کامل خشک در رده خشکبار و آجیل قرار گیرند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید .

از میوه‌های خشک به چه صورت نگهداری کنیم؟

پس از خرید میوه خشک مسئله بسیار مهمی که وجود دارد، شیوه‌ی نگهداری از میوه خشک است. میوه‌های خشک شده را بهتر است که در بانکه‌های شیشه‌ای درب‌دار نگهداری کنید تا از رطوبت در امان باشند. از طرفی باید دقت داشته باشید که میوه‌های خشک را در مکانی کاملا خشک، به دور از رطوبت و نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

مزایای اجرای طرح با توجه به مواردی چون امکان صادرات به کشور عراق و آذربایجان و کشورهای خاورمیانه و صادرات زمینی تا سواحل دریای مدیترانه و از آنجا به کشورهای اروپایی و آفریقایی و استرداد مالیات بر ارزش افزوده محصولات صادراتی این طرح به صادر کننده از یک سو و نرخ بازده داخلی و بازگشت سرمایه مناسب مناسب، طرح را به عنوان فرصت سرمایه‌گذاری ارزشمند میتوان معرفی نمود. به اشتراک بگذارید…

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید سبزی و میوه خشکخشک کردن میوهخشک کردن میوه با کیفیتخشککنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *