به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید میوه خشک، دستگاه میوه خشک کن را خریداری نموده و خودشان در منزل، انواع میوه‌ها را خشک کنند که توجیه اقتصادی داشته باشد.

همچنین افراد می‌توانند با خرید دستگاه میوه خشک کن، درآمد نیز کسب کنند؛ به این صورت که با تولید میوه‌های خشک، آن‌ها را به فروش رسانده و کسب درامد کنند.

برای راه اندازی کارگاه میوه و سبزی خشک کنی  فاکتورهای بسیار زیاد و متنوعی را باید برسی کنید از جمله:

  • 1-آیا راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و خط تولید خشک کن میوه و سبزی سودآور هست؟

  • 2-دستگاه ها وتجهیزات مورد نیازی در خط تولید میوه و سبزی خشک کنی

  • 3-تعداد نیرو های لازم برای راه اندازی خط تولید خشک کن میوه و سبزی

  • 4-مساحت لازم برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی

و….

البته ی یک نکته ی قابل اهمیت باید اینجا خدمت شما عزیزان عرض شود و آن دو فاکتور اصلی برای استارت این حرفه می باشد.اول در دسترس بود میوه تازه ارزان و مناسب در اخیار شماست و دوم داشتن فضای مناسب برای راه اندازی این شغل

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی