چگونگی خشک کردن میوه با دستگاه خشک کن


چگونگی خشک کردن میوه با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

خشک کردن میوه ( چیپس میوه ) راههای زیادی دارد که می توانید با توجه به امکاناتی که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید . تمام میوه ها را نمیشود خشک کرد که لیست میوه های قابل خشک شدن را در ادامه توضیح خواهیم داد . حواستان باشد که نباید میوه را کاملا خشک کرد که مثل چیس شکننده باشد عملیات خشک کردن میوه ها را باید زمانی که ۲۰% از رطوبت آنها باقی مانده است تمام کنید .

میوه هایی که میخواهید خشک کنید باید سفت ، رسیده و سالم باشند . میوه های آسیب دیده ، لک شده ، کال یا خیلی رسیده در صورت خشک کردن طعم مطلوبی نخواهند داشت .

در فصل تابستان، میوه‌های متنوعی از انواع آلوها، زردآلو، هلو، و سیب به وفور و با قیمت مناسب در بازار یافت می‌شود. اگر در آپارتمان زندگی می‌کنید و فضایی مناسب و کافی برای پهن کردن میوه‌ها زیر نور مستقیم خورشید ندارید که در واقع بهترین و کم هزینه‌ترین راه برای خشک کردن است، می‌توانید با کمی دقت و رعایت اصولی اقدام به خشک کردن میوه‌ها و دیگر مواد غذایی نمایید. خشک کردن میوه‌ها نه تنها باعث نگهداری آسان‌تر می‌شود که در این حالت ارزش غذایی حفظ می‌شود.

نکته: البته اگر در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنیم، پهن کردن میوه‌ها در بیرون، در هوای آلوده و گرد و غبار مطمئنا کار درستی نیست.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

دستگاه خشک کن سبزی و میوه برای کار هایی مناسب و مفید بوده است که تصمیم به تولید حجم زیادی از سبزیجات و میوه دارد.

بعد از تهیه بهترین دستگاه خشک ن باید بتوان از آموزش های مناسبی برخوردار بود که برای این ار باید هزینه ی بسیار زیادی صرف نمود که برای حل این مشکل شرکت ماشین سازی طیب لی تمامی آموزش ها ی لازم را برای تولید مو های خشک باکیفیت به صورت رایگان در اختیار تولید کنند گان می گزارد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییتجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید میوه خشکخشک کنخشککن سبزی ایرانیسبزی خشکمیوه و سبزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *