وسایل تاسیس کارگاه میوه خشک کنی


تجهیز کردن کارگاه میوه خشک کنی با تجهیزات گزوه ماشین سازی طیب لی

شاید شما هم قصد راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و خط خشک کن میوه و سبزیجات و یا تاسیس کارگاه میوه و سبزی خشک کنی را داشته باشید.

یکی از خوبی هایی که صنعت خشک کزدن میوه و سبزی به دنبال خود دارند جلوگیری از هدر رفتن محصولات باغی و کشاورزی می باشد که این بیان شده توسط بسیاری از باغداران و کشاورزان می باشد.

خشک کردن و فرآوری میو‌ه‌ها بهترین راهکار برای باغداران

مسلما میوه و سبزیجات تازه فواید بیشتری دارد. ولی خشک کردن میوه و سبزیجات در کشور ما هم تازه جا افتاده است  و دارد شروع میشود و تقریبا بازار خوبی هم دارد.

وقتی که فصل رسیدن میوه‌های خوشمزه فرا می‌رسد می‌توانید با خشک کردن مقدار قابل توجهی از آن‌ها آذوقه‌ی خود برای فصل بعد را تامین کنید.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

بسته بندی میوه خشک

در هنگام بسته بندی باید توجه کنید اگر میوه خشک تازه تولید شده است، سریعا آن را بسته بندی کنید چون بودنش در فضای باز باعث تعرق و ایجاد رطوبت می شود که نتیجه آن خرابی میوه را دنبال دارد.
ظروف استفاده شده برای بسته بندی آن ها باید تمیز و کاملا خشک باشد.

تهیه دستگاه‌‌های کارگاه سبزیجات و میوه خشک کن 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستکاه های خشک کن میوه و سبزی در ابعاد صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی طراحی شده اند که حجم بالایی از محصول را با سرعت زیاد و در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

پس از مشخص کردن مکان مورد نظر (انبار ویا پارکینگ، زیر زمین و یا یک کارگاه و یا حتی آشپزخانه) و تهیه یک وان شستشو، تنها نیاز به دستگاه خشک کن میوه و سبزی، دستگاه اسلایسر دستی و دستگاه هسته گیر اهرمی و پوست کن و آبکش لگن و دستکش ضد برش است. با این تجهیزات به راحتی میتوانید پس از شستشو و ضدعفونی محصول آن را هسته گیری کنید و پس از اسلایس کردن  در دستگاه خشک کن قرار دهید تا محصول شما خشک شود.

برای کسایی که میخواهند این خط تولید را راه اندازی کنن ما یک پیشنهاد دیگه هم داریم ، شما می توانید از محصولات تولید و فرآوری شده شرکت ماشین سازی طیب لی استفاده کنید و تبندا بازاریابی را انجام دهید و زمانی که  بازار فروش یافتید آن پس از دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی خریداری کنید و شروع به تولیدات خاصه ی خود کنید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخرید میوه و سبزی خشک کنخشک کردن میوهخشک کن سبزی و میوه خوبخشک کن میوه و سبزیدستگاه سبزی خشک کن خانگیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *