همه چیز درباره دستگاه خشک کن


همه چیز درباره دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

همانطور که میدانیم خشک کن ها انواع متفاوتی دارند و هر روز شاهد اختراع نوع خاصی از خشک کن ها هستیم . با خواندن این مطلب همه چیز درباره دستگاه خشک کن را خواهید دانست در واقع با خواندن این مطلب شما با تمام فوت و فن دستگاه خشک کن میوه اشنا خواهید شد .

خشک کن ها انواع متنفاوتی دارند خشک کن میوه ، خشک کن سبزی ، خشک کن غذا ، خشک کن فرش ، خشک کن حوله ، خشک کن دست ، خشک کن لاک و…

خشک کن گیاهان دارویی :

مصرف گیاهان دارویی از دیر باز مورد توجه دانشمندان و پزشکان و حتی عامه مردم بوده است.داروی گیاهی نسبت به داروی شیمیایی عوارض کمتری برای بدن دارد .

گیاهان دارویی فقط در یک بازه ای از زمان وجود دارند و برای داشتن انها بهترین راه خشک کردن گیاه دارویی است.

طراحی و ساخت خشک کن میوه و سبزیجات با گرمایش گاز ماشین سازی طیب لی

شاید تا به حال با فرزند بد غذ داخل فامیل یا خانواده رو به رو شده‌اید که از خوردن میوه‌، اجتناب می‌کند یا حتی به جایی مسافرت کرده‌اید و در طول مسیر بدن شما به ویتامین‌های حاصل از میوه نیاز داشته اما چند روز طول کشیده تا توانسته‌اید به یک میوه فروشی برسید و یا حتی ممکن است در فصل زمستان باشید و هوس میوه‌های تابستانه به سرتان بزند.

انواع دستگاه های خشککن:

  1. جهت خشک کردن انواع سبزیجات (شوید، گشنیز، جعفری، ریحان و… )
  2. جهت خشک کردن انواع صیفی جات (گوجه، پیاز، سیر، موسیر، و…)
  3. جهت خشک کردن انواع میوه (سیب، پرتقال، کیوی، انگور، توت، آلو، قیصی، زردآلو، موز، آناناس، انبه، ملون، خربزه، هندوانه، لیمو و….)
  4. جهت خشک کردن انواع مواد و پودرهای مرطوب (غذایی، شیمیایی، دارویی)
  5. جهت خشک کردن خرما برای تولید چیپس خرما

دستگاه میوه خشک کن به دو صورت خانگی و صنعتی وجود دارد. تقریبا طرز کار سبک دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی هر دو یکی است و تفاوتی که این دو با هم دارند در تولید حجم میوه خشک است.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنبهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن مناسبخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن برقیخرید دستگاه خشک کن میوهمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *