نکتات مهم برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن – طیب لی


نکتات مهم برای انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن – طیب لی

با خرید دستگاه خشک کن میوه یک تیر و چند نشان رو هدف گرفتید.میوه خشک کن های تولیدی ماشین سازی طیب لی برای تولید انواع طعم دهنده ها و چاشنی های غذایی، میوه خشک، چیپس میوه، و سبزیجات خشک و گیاهان دارویی، لواشک، بصورت مشاغل خانگی و کارگاهی کاربرد دارد. با ما همراه باشید تا با مقایسه قیمت دستگاه میوه خشک کن گازی و برقی بتوانیم یک راهنمای خرید عالی در اختیارتون قرار بدهیم.

سرمایه ی مدنظر و موجود شما برای شروع این صنعت:

شما باید توجه داشته باشید سرمایه ی خود را به سه بخش تقسیم کنید اولا خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسب،دوما خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از:اسلایسر،هسته گیر،آبکش لگن،پوستکن و…و سوما سرمایه ی موجود برای خرید و تهیه ی میوه ی تازه در یک ماه و یا بیشتر

با توجه به صحبت های ذکر شده شما میتواند با سرمایه ای حدود20 الی 25 میلیون تومان این حرفه و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی در خانه)را آغاز کنید.

چگونه میوه خشک کنیم که سیاه نشود؟

بعضی از میوه ها مثل، گلابی یا سیب به دلیل اینکه غنی از آهن هستند و حتی میوه موز نیز به علت وجود پتاسیم در خود، هنگام خشک شدن رنگ آن ها سیاه می شود، حال باید روش خشک کردن میوه ها را به درستی انجام داده و در خشک کردن آن ها به همه ی نکات توجه کنیم، تا بتوانیم از این مسئله جلوگیری کنیم.

در هنگام خشک کردن میوه ها هرچه شما میزان اکسیژن موجود در محیطی که در آن میوه ها را خشک می کنید کم کنید، میوه ها رنگ طبیعی خود را بهتر حفظ می کنند.زیرا وجود آهن در میوه ها با اکسیژن هوا واکنش نشان می دهد و این موضوع موجب تغییر رنگ در میوه ها می شود.

در این زمینه برای نگهداری از برخی از مواد غذایی یا میوه ها، آن ها را در بسته بندی هایی مناسب قرار داده و بسته را از گاز نیتروژن پر می کنند، تا در رنگ و طعم میوه و مواد غذایی تغییری ایجاد نشود.و این محصولات، ماندگاری بیشتری علاوه بر حفظ کیفیت داشته باشند.

طرز تهیه میوه خشک خانگی

  1. برای خشک کردن میوه ها ابتدا میوه ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن ها را به خوبی بشویید.
  2. میوه ها را به هر اندازه ای که مایلید برش زده و البته به این نکته توجه کنید که ضخامت میوه ها بین 1 الی 3 میلی متر باشد تا برای خشک شدن به زمان کمتری نیاز داشته باشند و به خوبی خشک شوند.یکی از مهم ترین بخش های دیگر این است که به اندازه و به درستی میوه ها را برش بزنید.اگر میوه ها را به یک اندازه برش نزده باشیم در مدت زمان خشک شدن بعضی از آن ها به طور یک دست خشک نمی شوند و میزان رطوبت در آن ها متفاوت است و قطعا بر روی کیفیت محصولات خروجی بی تاثیر نیست.

میوه ها را می توان به چند شکل میل کرد، هم تر و تازه و هم خشک و ترُد. هر کدام نیز طعم و مزه و لذت خود را خواهد داشت. گاهی نیز می توان برای استفاده از مواهب این نعمت زیبا و با ارزش، آن را به شکل آبمیوه میل کرد تا خواص درجه یک و بی نظیرش دقایقی بعد جذب بدن شود. با تمامی این تفاسیر، چندین سالی ست که استفاده از میوه های خشک و چیپسی به شدت رواج یافته و مردم میل بیشتری به آنها پیدا کرده اند. می توان این میوه های خشک را توسط دستگاه خشک کن میوه خانگی در منزل درست کرد.

خودکفا بودن یکی از لذت های همیشگی ست که هر انسانی را به وجد می آورد، حال این خودکفایی در زمینه تولید و پرورش محصولات مختلف باشد و یا تغییر و دگرگونی از شکلی به شکل دیگر و رفع نیاز، مانند همین خشک کردن میوه های گوناگون توسط دستگاه خشک کن میوه خانگی .

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین خشک کن خانگیخرید خشککن گوشتخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزیخشککنسبزی حشک کنمیوه حشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *