نمایندگی فروش مستقیم دستگاه خشک کن میوه و سبزی


نمایندگی فروش مستقیم دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

با توجه به استقبال هر چه بیشتر از سبزی خشک و میوه خشک در بین هموطنان عزیزمان مجموعه کانتین سیتی جدیدترین محصول خود را در قالب کانتینر تولید میوه خشک طراحی و تولید کرده و در اختیار عزیزانی که مایل به راه اندازی خط تولید چیپس میوه یا سبزی خشک دارند، قرار داده است.
در ادامه به توضیحی مختصر از فواید خشک کردن میوه ها و سبزیجات و همچنین اشاره کوتاهی به بازار تولیدات میوه خشک در کشورمان می اندازیم و به تفصیل به معرفی کانتینر تولید چیپس میوه می پردازیم.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

میوه خشک کن ها به دلیل کاربردها و مزایای زیادی که دارند، این روزها جز جدایی ناپذیر وسایل خانگی منازل تبدیل شده اند. از مزایای آن میتوان به سلامتی؛ صرفه جویی و کاربری آسان آن اشاره کرد.
میوه خشک کن ها به دلیل اینکه آب میان بافتی میوه ها را می گیرند مانع کپک زده شدن آنها می شوند و همچنین تمامی مواد مغذی و ویتامین های میوه ها حفظ شده؛ تبدیل به چیپس های کوچک میوه می شوند ؛ که به عنوان خوراکی مفید برای بچه ها و افرادی که رژیم غذایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد: خشک کردن انواع میوه جات ، سبزیجات و گیاهان دارویی با کیفیت خیلی بالا به دلیل کنترل دقیق دما، رطوبت، مقدار و سرعت جریان هوای سیرکولاسیون و همچنین استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی در خطوط چیپس میوه با قابلیت بالا برای خشک کردن تمامی میوه ها.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

میوه و سبزی خشک در فرآیندی به دست می‌آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می‌شود. این فرآیند باقی میوه‌ها را همچنان سالم نگه می‌دارد، بنابراین قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد و می‌تواند همچنان خوشمزه باشد.
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است.
البته میوه کامل و غیر فرآوری شده همیشه بهترین انتخاب است. اما وقتی بحث انتخاب بین انواع میوه است، میوه‌های خشک همیشه از آب میوه و یا میوه نخوردن انتخاب بهتری هستند.
میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند .

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب:

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید سبزی و میوه خشکخشک کنخشککن میوهدستگاه خشک کندستگاه میوه و سبزی خشک کن ایرانیسبزی خشک کنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *