نحوه راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی


نحوه راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی توسط مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی

پیشرفت تکنولوژی فناوری امروزه  موجب شده است تا بسیاری از افراد با داشتن کمترین هزینه ممکن یک کسب و کار کوچک با درآمدی بالا را راه اندازی کنند به خصوص در کشور های همچون ایران. در بین کسب و کارهای کوچک یک ایده جذاب به نام میوه خشک کنی وجود دارد. میوه خشک کنی نیازی به فضای بسیار زیادی ندارد و حتی شما میتوانید این شغل را در منزل آغاز کنید.

امروزه شرایط اقتصادی جامعه و علی الخصوص قشر متوسط و ضعیف به گونه ای است که نیاز است زن و مرد در اقتصاد خانواده با یکدیگر همکاری نمایند.

حداقل بودجه مورد نیاز برای شروع این کار حدود  ۲۰الی 25  میلیون تومان است. البته نوسانات بازار نیز در این امر دخیل بوده و قیمت گفته شده به صورت تقریبی مطرح شده است. حداقل فضای مورد نیاز نیز یک اتاق 10 متری و2 نفر نیروی انسانی برای کار است. شما می توانید کار میوه خشک کنی را در تمامی نقاط کشور انجام دهید. با راه اندازی یک سایت اینترنتی و ایجاد اکانت هایی در شبکه های اجتماعی نیز می توانید به کسب و کار خود رونق بخشید.این آموزش هارا می توانید با خرید دستگاه خشک کن از شرکت ماشین سازی طیب لی بصورت رایگان از آن ها دریافت کنید.

برای راه اندازی کارگاه میوه و سبزی خشک کنی  فاکتورهای بسیار زیاد و متنوعی را باید برسی کنید از جمله:

  • 1-آیا راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی و خط تولید خشک کن میوه و سبزی سودآور هست؟

  • 2-دستگاه ها وتجهیزات مورد نیازی در خط تولید میوه و سبزی خشک کنی

  • 3-تعداد نیرو های لازم برای راه اندازی خط تولید خشک کن میوه و سبزی

  • 4-مساحت لازم برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی

و….

البته ی یک نکته ی قابل اهمیت باید اینجا خدمت شما عزیزان عرض شود و آن دو فاکتور اصلی برای استارت این حرفه می باشد.اول در دسترس بود میوه تازه ارزان و مناسب در اخیار شماست و دوم داشتن فضای مناسب برای راه اندازی این شغل

اگر این دو فاکتور برای شما مهیا باشد میتوانیم به شما بگویم:

تبریک!!!!

شما90درصد راه موفقیت را رفته اید و بقیه ی مسیر را با خیال راحت به گروه ماشین سازی طیب لی بسپارید….

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است و حال اگر بخواهیم سود بیشتری حاصل گردد باید کارگاه صنعتی خشک کن میوه و سبزی را راه اندازی کنیم.در این صورت هزنه ها افزایش و در مقابل سود و برداشت شما نیز افزایش می یابد.

برای راه اندازی این صنعت شما نیاز مند ابزار و تجهیزاتی برای سهولت کار خود می باشید که توصیه ما به شما تماس با شرکت ماشین سازی طیب لی و اخذ  لیست محصولات جانبی تولید میوه خشک می باشد.

شما به تجهیزاتی از جمله:اسلایسر،هسته گیر]پوستکن میوه و….نیاز دارید که ماشین سازی طیب لی گزینه ی بسیار مناسبی برای تهیه ی این لوازم بشمار می آید.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

اشتغالزاییخرید خشک کنخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزیدرآمدراه اندازی کارگاه میوه خشک کنیسبزی خشک کنکارگاه میوه خشک کنمیوه و سبزی خش کنی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *