نحوه خشک کردن میوه با دستگاه -پشتیبانی طیب لی


نحوه خشک کردن میوه با دستگاه -پشتیبانی طیب لی

میو‌ه خشک یکی از بهترین گزینه‌ها برای پذیرایی از مهمانان در مجالس مختلف، به خصوص در ایام عید و شب یلدا محسوب می‌شود. اما اگر برای کنترل وزن خود، کالری دریافتی از مواد غذایی برای شما مهم است، لازم است بدانید که در اغلب موارد، کالری میوه های خشک شده بیشتر از کالری میوه‌های تازه است. با این مقدمه، در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش ‌های مختلف خشک کردن میوه آشنا کنیم.

گذشته میوه خشک:

از زمان های قدیم تا به امروز از روش های مختلفی برای خشک کردن میوه ها استفاده میشد به عنوان مثال کسانی که خانه هایی ویلایی داشتند میوه های خود را در حیاط و یا برخی از افراد دیگر در بالای پشت بام خود نیز میوه ها به صورت طبیعی در زیر نور آفتاب خشک می کردند و حتی عده ای بودند که میوه ها بر روی بخاری و یا بر روی شوفاژ خشک می کردند . یکی از راه های پیشرفته تر امروزی نیز خشک کردن میوه ها با دستگاه خشک کن میوه است.

چگونه میوه ها را خشک کنیم؟

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند . در صورت تمایل به استفاده از میوه ها در فصول مختلف سال لازم است میوه ها را خشک کرده و از آن استفاده کنید .

خشک کردن میوه دردستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی

یکی از روش های خشک کردن میوه، خشک کردن با جریان هوا می باشد که ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم است، این کار معمولاً در فر انجام می شود. خشک کردن با دستگاه های خشک کن سیرکوله باد داغ بهترین روشی است که می توانید استفاده کنید، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی افزایید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.

در این روش انواع محصولات پروتئینی را می توان بدون نیاز به هیچگونه ماده افزودنی خشک کرد و ماندگاری محصولات را بالا برد. محصولات فراوری شده عاری از هرگونه مواد نگهدارنده میباشد که این موضوع  از مزایای بارزاین محصولات می باشد.از مزایای دیگر این محصولات می توان به حفظ خواص مغذی ، طعم ، رنگ و ساختار اولیه مواد پروتئینی به صورت طولانی مدت در دمای محیط و بدون نیاز به یخچال اشاره کرد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش هادسته‌بندی نشده

خرید خشک کن سبزی صنعتیخرید خشک کن میوه دوکابینخشک کن میوهخشککنسبزی خشککنسبزی خشککن خانگیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *