نحوه انتخاب خشک کن برای میوه ها-صنایع غذایی طیب لی


نحوه انتخاب خشک کن برای میوه ها-صنایع غذایی طیب لی

یکی از کارها خشک کردن انواع میوه و سبزیجات است که اگر دوست داشته باشید به شکل دستی این کار را به انجام برسانید ممکن است یک تا دو هفته منتظر باشیم و در نهایت ممکن است بد نتیجه ای بگیریم. وسیله خشک کن میوه، وسیله ای با عملکرد خوب به شمار می آید که اگر سلامتی بدنتان برایتان مهم باشد، حتما خلی آن را بکار خواهید برد. پس میوه و سبزیجات بی اینکه خیلی شکلشان تغییر کند، خشک می شوند و عطر، طعم و رنگ خوبی هم دارا هستند، دارای ارزش غذایی خود هم می باشند و از باکتری های اطراف نیز در امان می باشند.

نگهداری میوه و سبزی:

ممکن است صیفی جات یا میوه ها زمان زیاد در یخچال باشند و نگهداری شوند و در حال پوسیدگی و خرابی باشند، حتما شما نمی توانید در روزانه چند کیلو کیوی را بخورید، بنابراین اینگونه خوردنی ها بعد از مدتی دیگر غیر قابل مصرف خواهند شد. اما اگر دارای وسیله خشک کن میوه باشید این امکان برایتان موجود است که مواد خوراکی فاسد شدنی را خشک کرده و جهت استفاده مدتی زیاد آن را نگهداری نمایید. لازم نیست منتظر باشید تا فصل زردآلو و آلبالو بیاید، با وسیله میوه خشک کن و سبزی شما قادر خواهید بود این مواد را خشک کرده و در طول مدت هر وقت که دلتان خواست آن ها را استفاده کنید.

خشک کردن میوه با میوه خشک کن

استفاده از دستگاه میوه خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، 24 ساعت وقت لازم است تا میوه ها به صورت کامل خشک شوند. اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات را داشته باشید استفاده از دستگاه های میوه خشک کن یکی از بهترین گزینه هاست.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،چرا که مهندسین ماشین سازی طیب لی پس از سال ها تلاش و تجربه و آزمو و خطا توانسته اند به بهترین متود و سبک خشک کن های گازی و برقی میوه و سبزی در ایران و حتی می شود گفت در دنیا دست یافته اند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید خشککن گوشتخرید دستگاه میوه خشککنخشککندستگاه خشککنسبزی خشکسبزی خشککنسبزی خشککن ایرانیمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *