میوه خشک کن -ماشین سازی طیب لی


میوه خشک کن -ماشین سازی طیب لی

میوه خشک کن از آن دسته محصولات جدیدی است که بسیاری از افراد اقدام به خرید آن می‌کنند تا به کمک آن انواع چیپس میوه را تهیه و نگهداری کنند. در این صورت می ‌توانند این میوه‌ ها را بدون این ‌که غیرقابل مصرف یا کپک ‌زده باشند، تمام ایام سال و هر زمان که می‌خواستند مصرف کنند.

میوه خشک کن چیست ؟

دستگاه میوه خشک کن برقی از اجزای مختلفی تشکیل شده است. این دستگاه دارای چندین سبد است و با یک درپوش بسته می‌شود. طرز کار این دستگاه به این صورت است که المنت‌های تعبیه شده در آن توسط نیروی برق داغ می‌شوند و سپس این گرما توسط فن به تمام قسمت‌های دستگاه منتقل می‌شود. به این صورت تمام بخش‌های آن از حرارت یکنواختی برخوردار خواهند شد.

همچنین این دستگاه یک سبزی خشک کن نیز بوده و به راحتی سبزیجات خود را نیز می توانید در این دستگاه خشک کرده و در فواصل زمانی مختلف از آن استفاده کنید. از سایر کاربردهای این دستگاه می توان به خشک کردن لواشک ، گل ، سیب ، انگور و سایر میوه ها اشاره کرد.

میزان هزینه مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه خشک کن :

طبیعتا یکی از مهم ترین معیارها برای خرید میوه خشک کن ، هزینه و قیمت آن محصول است که بسته به نوع دستگاه، برند و ویژگی های آن متغیر خواهد بود.

یکی از مسائلی که بیشتر افراد با آن سر و کار دارند تولید صدا در دستگاه های میوه خشک کن است. در این راستا باید گفت که به دلیل وجود فن در این دستگاه میزانی از این تولید صدا طبیعی و اجتناب ناپذیر است. با این حال شما می توانید با توجه به مدلی که انتخاب می کنید بر روی نوعی از میوه خشک کن دست بگذارید که تولید صدای آن در حداقل شکل ممکن باشد. با این حال بد نیست اشاره کنیم که دستگاه های میوه خشک کنی که دارای جریان افقی هستند به مراتب صدای کمتری از نمونه هایی با جریان عمودی تولید می کنند. در نهایت نیز بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که لوازم جانبی آنها قابل شست و شو باشند.

دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با گرمایش گاز طبیعی در مقیاس خانگی با تلاش سازمان بسیج سازندگی طراحی و ساخته شد.

این دستگاه دارای سیستک کنترل دما، رطوبت و سیرکولاسیون می باشد و برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی قابل استفاده می باشد.
دستگاه خشک کن با توجه به ارزان بودن قیمت گاز طبیعی و کاهش قیمت تمام شده محصولات، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات محصولات را از دیگر مزیت های این دستگاه برشمرد.
رونمایی از این دستگاه با حضور مسئولان و نخبگان بسیجی استان صورت گرفت.

برای خشک کردن انواع سبزی جات و میوه جات ، داروهای گیاهی ، انواع گوشت ماهی و میگو  در اندازه کم ، از  حشک کن مینی تک کابین  استفاده میکنند . سرمایه اولیه برای این دستگاهها از خرید یک دستگاه خشک کن و خرید مقداری میوه و سبزی است که کم کم میتوان با خرید اسلایسر و دستگاه بسته بندی و حتی کارگران خشک کن کار را توسعه داد

خشک کردن میوه با میوه خشک کن

استفاده از دستگاه میوه خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، 24 ساعت وقت لازم است تا میوه ها به صورت کامل خشک شوند. اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات را داشته باشید استفاده از دستگاه های میوه خشک کن یکی از بهترین گزینه هاست.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخرید میوه خشک کن گازیخشک کنخشک کن میوه و سبزیسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک کن

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *