میوه خشک کن خانگی و صنعتی – انواع دستگاه چیپس میوه


میوه خشک کن خانگی و صنعتی – انواع دستگاه چیپس میوه

یوه های خشک بهترین نوع تنقلات برای پذیرایی از میهمان ها هستند. آنها خشکبارهایی هستند که با توجه به آب کم، انرژی بیشتری دارند میوه های خشک اثرات درمانی موثر و مفیدی دارند، بدون اینکه عوارض جانبی داشته باشند. مغذی هستند و انرژی لازم را برای بدن تامین می کنند. در حقیقت می توان گفت میوه های خشک مانند یک کپسول طبیعی برای حفظ سلامتی بدن عمل می کنند. میوه های خشک سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن مانند ویتامین ها ، املاح و آنزیم ها هستند. به راحتی هضم می شوند و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می گردند. خشک کردن، یکی از قدیمی‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی از دیر باز بوده است. با استفاده از این روش می‌توان مواد غذایی را برای مدت‌های طولانی بدون نگرانی از خراب شدن و یا از بین رفتن خواص آن نگهداری نمود. وجود دستگاهی تحت عنوان میوه و سبزی خشک نزد کاربر ایرانی از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که سبزیجات خشک شده از قدیم‌الایام جایگاه ویژه ای در غذاهای ایرانی داشته و دارند.

توجیه اقتصادی خشک کردن میوه :

راه‌اندازی کارگاه میوه خشک‌کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است.برخی از مغازه‌دارها میوه‌های بی‌کیفیت را خشک کرده یا میوه‌های چند ساله را به مردم ارایه می‌دهند به همین دلیل مردم استقبال کمی از میوه‌های خشک در برخی از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها می‌کنند.

بانوی تولیدکننده میوه خشک با اشاره به اینکه تجهیزات خشک‌کردن میوه شامل دو دستگاه خشک‌کن و خردکن (اسلایسر) میوه است، وجود این دستگاه را برای سرعت گرفتن کار ضروری می‌داند.

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

روش خشک کردن دستگاه های خشک کن:

جهت خشک کردن مواد مصرفی داخل دستگاه باید گردش هوا وجود داشته باشد زیرا گردش هوا میان مواد رطوبت آن را می گیرد. پس هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمایید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

توجه به دما و گرمای هر محصول نکته مهمی در خشک کردن آن است و قرار نیست زمانی که قدرت دستگاه زیاد باشد مدت زمان کمتری در خشک شدن میوه ها صرف شود. همچنین توان دستگاه های میوه خشک کن خانگی 200 وات تا 1000 وات می باشد.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

کدبانوها انواع میوه ها را به دو صورت طبیعی (نور خورشید) و مصنوعی (دستگاه میوه خشک کن) خشک می کنند. میوه هایی که توسط بهترین مارک میوه خشک کن خانگی ، خشک می شوند بسیار لذیذتر از خشکیدن در حالت طبیعی است. این دستگاه آب داخل لایه های میوه را بدون اینکه میوه بپزید گرفته و خشک می کند. خشک کردن میوه از رشد انواع میکروارگانیسم ها و قارچ در داخل میوه جلوگیری کرده و مدت زمان زیادی میوه سالم می ماند.

  • دستگاه میوه خشک‌ کن در واقع با توزیع گرما، رطوبت مواد غذایی را می‌گیرد و از رشد قارچ و باکتری در آن‌ها جلوگیری می‌کند. اما مواد مغذی و ویتامین‌های موجود در مواد غذایی، میوه و سبزیجات را حفظ می‌کند. پس می‌توانید مدت زمان زیادی میوه‌ و مواد دیگر خشک شده را نگه دارید و برای انواع سالاد و غذا و دسرهای مختلف و حتی تزیین کیک و موارد دیگر به کار ببرید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خرید دستگاه میوه و سبزی خشکخشک کندستگاه خشک کنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *