میوه خشک چیست؟ 

عمل خشک کردن یعنی گرفتن آب از مواد غذایی توسط حرارت تحت عمل تبخیر یا تصعید.

می توان گفت وجود آب در یک ماده غذایی عامل اصلی برای رشد و نمو و فعالیت میکروب و فعل و انفعالات شیمیایی است که مقدار آب برای این قبیل فعالیت ها را فعالیت آبی (AW) می نامند.

مثلا یکی از مهم ترین عواملی که موجب ماندگاری طولانی مدت در حبوبات، غلات و همچنین ادویه ها می شود، کاهش رطوبت آن ها تا حد مناسب است. از دیگر مزایای خشک کردن، کم شدن وزن و حجم محصول و سهولت استفاده(مانند قهوه فوری) می باشد.

عمل خشک کردن یعنی گرفتن آب از مواد غذایی توسط حرارت تحت عمل تبخیر یا تصعید.

می توان گفت وجود آب در یک ماده غذایی عامل اصلی برای رشد و نمو و فعالیت میکروب و فعل و انفعالات شیمیایی است که مقدار آب برای این قبیل فعالیت ها را فعالیت آبی (AW) می نامند.

نرخ فروش و خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی

همچنین نرخ های بیان شده در مورد یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  و فروش آن  با ظرفیت مشخص توسط تمامی شرکت ها یکسان نیست و می توان با تحقیق بیشتر، به موردی مناسب برای خرید دست یافت..

کسانی که از آجیل و میوه های خشک شده در رژیم غذایی خود استفاده می کنند، از فواید آنها برای تناسب اندام و کاهش وزن آگاه هستند. مصرف آنها به شما در کاهش وزن کمک می کند. با مصرف این خوراکی ها چربی، قند کمتر و مواد مغذی بیشتری برای سوخت و ساز مصرف می کنید. با این ویژگی عالی که خانم ها از طرفدران پروپاقرص آن هستند، موجب رونق بازار فروش و خرید آنلاین میوه خشک شده می شود.

در حال حاضر فعالیت های تجاری در این بستر به اشکال مختلفی انجام می شود که فروشگاه های اینترنتی یکی از متداول ترین روش ها بوده و عمدتاً برای موارد خرده فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

نباید از این امر مهم قافل شد که قطعاً فعالیت در حوزه ی صادرات با سود چند برابری در مقایسه با فروش داخلی همراه است و خوشبختانه پتانسیل بالایی برای شرکت ماشین سازی طیب لی که فعال در زمینه ی تولید تولید ماشین آلات و دستگاه های صنعتی کشاورزی و فرآوری محصولا ت کشاورزی می باشد  در این زمینه فراهم است.

به طور مثال در خصوص دستگاه خشک کن سبزی و میوه ایران و شرکت ماشین سازی طیب لی  شرایط مناسبی دارید و تا کنون کشورهایی چون تاجیکستان، پاکستان، امارات، ترکیه و سوریه و …. بازارهای شرکت ماشین سازی طیب لی برای صادات این محصول بوده اند و قطعاً این ظرفیت قابلیت توسعه ی بیشتری دارد.

 

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشککنسبزی خشککنمیو خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *