میوه خشک | طیب لی

میوه خشک با برداشتن آب میوه از طریق خشک شدن در برابر آفتاب یا استفاده از دستگاه مخصوصی به نام خشک کن درست می‌شود. از آنجا که آب میوه در هنگام خشک شدن آن از بین می‌رود، این بدان معنی است که قندهای طبیعی میوه خشک، غلیظ هستند.

امروزه مصرف میوه خشک بسیار گسترده است. تقریباً نیمی از میوه‌های خشک فروخته شده کشمش، آلو خشک، انجیر، زردآلو، هلو، سیب و گلابی است. این میوه‌ها به عنوان میوه‌های خشک “معمولی” یا “سنتی” شناخته می‌شوند. درواقع میوه‌هایی که در آفتاب خشک شده‌اند یا در خشک کن‌های تونل باد گرم، با این نام شناخته می‌شوند. در مقابل بسیاری از میوه‌ها مانند گیلاس، توت فرنگی و انبه قبل از خشک شدن با یک ماده شیرین کننده (به طور مثال شربت ساکارز) مزه دار شوند. برخی دیگر از عنوان میوه خشک نیز مانند پاپایا، کیوی و آناناس و… اغلب میوه‌های شیرینی هستند.

در حال حاضر ساخت دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی در ابعاد مختلف داخل کشور نیز انجام می شود که می توان گفت بیشترین درصد تولیدات در این حوزه اختصاص به مدل های کابینتی دارد که خود شامل اندازه های متفاوتی بوده و در انواعی همچون مینی تک کابین، تک کابین، دو کابین و سه کابین می شود.

برای شروع هر کسب و کاری و کارآفرینی باید به چند عوامل توجه کنیم:

1-چه محصولی انتخاب نماییم

2-برای تولید به چه دستگاه هایی نیاز داریم

3-بازار فروش و یا هدف این محصول کدام بازار است

4-سرمایه اولیه برای شروع کار چقدر باید باشد

ما امروز تصمیم گرفتیم به تمام این سوالات به طرز واضع و کاربردی توضیح دهیم که بتوانیم در جهت اشتغالزایی و افزایش تولید قدمی برداشته باشیم.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

تجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن ارزانخرید خشک کن گازیسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *