میوه خشک را کجا بفروشیم؟


میوه خشک را کجا بفروشیم؟

چیدمان سفره شب یلدا برای اغلب افراد بخصوص کدبانوها اهمیت ویژه ای دارد و هر ساله برای تزیینات انواع میوه ها، آجیل، کیک و … از مدل های متنوعی استفاده می کنند، به همین منظور در این بخش مدل دیزایین های میوه خشک مخصوص شب یلدا را به اشتراک گذاشته ایم، که می توانید در ادامه نظاره گر آن باشید.

بازار فروش میوه خشک:

در حال حاضر تعداد شرکت‌های تولیدکننده میوه خشک در ایران بسیار قابل‌توجه است و در کنار آن تعداد افرادی که تمایل به شروع کار دارند، قابل‌توجه‌ هستند، اما قطعا یک مجموعه تولیدی بدون داشتن بازاری قوی برای فروش، هرچند با افزایش کیفیت محصول یا تنوع‌بخشی به محصولات، نمی‌تواند مدت‌زمان زیادی دوام بیاورد. ازاین‌رو همواره توصیه می‌شود قبل از شروع به کار، در بحث فروش و بازاریابی و نیازسنجی هر بازار، تحقیق و بررسی کافی صورت گیرد. در کنار این مساله می‌توان بخشی از تولید را به بحث تولید سفارشی اختصاص داد. برخی از محصولات در هر فصل مورد نیاز بیشتری در بازار است که در این صورت می‌توان با برنامه‌ریزی درست، درخصوص گرفتن سفارش تولید میوه خشک صنعتی اقدام و قبل از هرگونه هزینه‌ای، در بحث امکان فروش با اطمینان عمل کرد. در واقع این شیوه نیز روشی مناسب برای فروش محصول با شرایطی برنامه‌ریزی‌شده و تحت کنترل محسوب می‌شود.

شما باید توجه داشته باشید میزان سود حاصله از این کسب و کار و این مقدار سرمایه گذاری متناسب با مبلغی می باشد که شما در این کار به عنوان سرمایه قرار داده اید و مسلم است هرچه میزان مبلغ سرمایه گذاری شما بیشتر گردد میزان سود حاصله شما از این شغل و صنعت نیز به تبع بیشتر می گردد.

همان‌طور که می‌دانید با توجه به اینکه ایران کشوری چهارفصل است، بنابراین از حیث تنوع میوه بسیار غنی است و همین عامل موجب می‌شود دستی باز در تولید انواع میوه‌خشک برای مصرف داخلی یا صادرات به بازار جهانی داشته باشیم.

برخی از محصولات در هر فصل مورد نیاز بیشتری در بازار است که در این صورت می‌توان با برنامه‌ریزی درست، درخصوص گرفتن سفارش تولید میوه خشک صنعتی اقدام و قبل از هرگونه هزینه‌ای، در بحث امکان فروش با اطمینان عمل کرد. در واقع این شیوه نیز روشی مناسب برای فروش محصول با شرایطی برنامه‌ریزی‌شده و تحت کنترل محسوب می‌شود.

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

خرید میوه خشکخشک کنخشک کن میوه و سبزیسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *