میوه خشک حبه ای -طیب لی

برای تولید میوه خشک راه حل های متفاوتی وجود دارد. میوه خشک را می توان به صورت ورقه ورقه(چیپسی) یا حبه ای تولید کرد. میوه خشک های حبه ای هم خاصیت میوه را دارند و هم طعم و مزه ی متفاوت و خوبی دارند. اگر برای شما زیبایی میوه خشک مهم است، پس به آموزش میوه خشک حبه ای، نیاز دارید.

نکاتی برای آموزش میوه خشک حبه ای

انتخاب نوع میوه بسیار مهم است. باید توجه داشته باشید که میوه های سالم و رسیده را انتخاب کنید. انواع مختلف میوه مثل: سیب، گلابی، هلو، آلو، طالبی، توت فرنگی، انبه، موز ، آناناس و پرتقال استفاده کرد. اگر میوه های شما لک دار است حتما قبل از خورد کردن برای تهیه میوه خشک قسمت لک شده ی آن را جدا نمایید. گرفتن پوست میوه برای تهیه میوه خشک اختیاری است. اما باتوجه به خواص موجود در پوست میوه، پوست میوه هایی که میشود با پوست خشک کرد را جدا نکنید.

طرز تهیه میوه خشک حبه ای

برای آموزش چیپس میوه حبه ای باید به برش میوه های تازه توجه شود. برای زیباتر شدن میوه خشک حبه ای باید برش میوه را به اندازه های مساوی تقسیم کرد. برای جلوگیری از تغییر رنگ میوه ها و سیاه شدن آن باید برش های میوه را داخل آب لیمو قرار دهیم. شما می توانید این نوع میوه خشک را در خانه بر روی بخاری یا شوفاژ، در جلوی آفتاب و یا در فر تهیه کنید.

خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید .

برای آن که بتوانید دستگاه میوه خشک کن مناسبی را خریداری کنید باید نکات و ویژگی هایی را در دستگاهی که می خواهید خریداری کنید مد نظر قرار دهید.

گروه ماشین سازی طیب لی دارای مهندسین و مشاورین ذبده این کار می باشند و می توانند شما را در انتخاب یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی با قیمت و کیفیت مناسب و کم مصرف با بیشترین بازدهی یاری رسانند.

امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری به فروش دستگاه میوه خشک کن می پردازند. با این حال شما می توانید با مراجعه حضوری به بورس خرید این دستگاه خشک کن میوه و سبزی ، خریدی مطمئن تر داشته باشید.

چگونه وارد این شغل شویم؟

شما ابتدا باید بدانید که میوه ی خشک با کیفیت چه شرایطی باید داشته باشد و همین طور اینکه نحوه ی تولید میوه خشک چگونه است چرا که اگر به درستی نتوانید میوه های تازه ی خریداری شده ی خود را خشک نمایید نخواهید توانست میوه  یا سبزی خشک مرغوب و با کیفیتی تولید کنید و نخواهید توانست  آن ها را بفروش برسانید لذا ابتدا باید بدانید نحوه ی صحیح خشک کردن چگونه است که مسئله ای بسیار مهم است که به اختصار می توان توضیح داد و لی برای آموزش های بیشتر باید با تلفن مهندسی و مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی تماس بگیرید و یا با هماهنگی قبلی در محل کارخانه حضور پیدا کنید.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشک کردن میوهخشککنخشککن میوهسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *