میوه خشک ارگانیک تازه

گرفتن آب‌میوه باعث می‌ شود که اگر یک میوه پس‌ از یک هفته خراب شود و با گرفتن آب‌ میوه و تبدیل آن به نوشیدنی حداقل یک ماه می‌ توانیم از این نوشیدنی عالی استفاده کنیم.

مردم برای این‌ که بتوانند، استفاده‌ عالی از میوه‌ هایی که همیشه در دسترس نیستند داشته باشند، روش‌ هایی را امتحان کردند و از آن نتیجه بسیار عالی گرفتند.

مانند گرفتن آب میوه و خشک کردن میوه ها، افراد چندین‌ بار در این کار شکست خوردند و نتیجه خوبی را دریافت نکرده‌ اند اما هر سری با دیدن عیب کار خود عیب را برطرف کرده و به‌ صورت کامل‌ تری باز امتحان کردند که به نتیجه‌ ای عالی و فوق‌ العاده‌ ای دست یافتند. شما هم اگر می‌ خواهید آبمیوه و چیپس میوه یا همان میوه خشک شده را تهیه کنید، باید به این نکات توجه کنید.

در هنگام خشک کردن میوه ها هرچه شما میزان اکسیژن موجود در محیطی که در آن میوه ها را خشک می کنید کم کنید، میوه ها رنگ طبیعی خود را بهتر حفظ می کنند.زیرا وجود آهن در میوه ها با اکسیژن هوا واکنش نشان می دهد و این موضوع موجب تغییر رنگ در میوه ها می شود.

در این زمینه برای نگهداری از برخی از مواد غذایی یا میوه ها، آن ها را در بسته بندی هایی مناسب قرار داده و بسته را از گاز نیتروژن پر می کنند، تا در رنگ و طعم میوه و مواد غذایی تغییری ایجاد نشود.و این محصولات، ماندگاری بیشتری علاوه بر حفظ کیفیت داشته باشند.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

میوه خشک شده چیست؟

اگر شماهم مثل دیگران به فکر بهبود سلامتی عمومیتان هستید من میتوانم میوه های خشک شده که غنی از پروتئین، فیبر و مواد معدنی می باشد را به شما پیشنهاد کنم، لازم به ذکر است که بدانیم این مواد از ضروری ترین مواد برای بدن هستند. میوه های خشک شده یکی از پرطرفدارترین مواد خوراکی از قدیم تا امروز بوده است و بخاطر اینکه قند بالاتری نسبت به میوه اصلی دارد می تواند ارزش غذایی بالاتری را داشته باشد. برای خرید اینترنتی میوه خشک می توانید به فروشگاه هفت مغز مراجعه کنید.

بسته بندی میوه خشک:

برای بسته بندی میوه خشک برای بازار های صادراتی این محصول باید برخی از استاندارد ها و مجوز ها را داشته باشد.

برای صادرات میوه خشک باید از سازمان ها و ادارات مختلف مجوز های لازم گرفته شود یکی از این ارگانها بهداشت است که یک کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک برای صادرات محصول خود باید مجوز های مربوطه را از این ارگان دریافت کند

خشک کردن سبزی در فر:

برخی سبزیجات با رطوبت بالا را برای جلوگیری از کپک زدن می‌توان در فر سریع و راحت خشک کرد. لایه‌ای نازک از سبزیجات را روی یک سینی مسی اکسید نشدنی به صورت یکنواخت پهن کنید و سینی را در فر قرار دهید و فر را روی کمترین درجه تنظیم کنید و ظرف پر از سبزی خود را درون آن قرار داده و هر نیم ساعت یک بار سری به آن زده و آن را زیر و رو کنید و هر چند دقیقه یک بار سینی را بچرخانید تا حرارت به طور یکسان به تمامی نقاط برسد.

حشک کن های میوه و سبزی را به  طور کلی  را میتوان به دسته های زیر طبقه بندی کرد:

1- دستگاه های خشک کن میوه صنعتی و نیمه صنعتی

2- دستگاه های خشک کن میوه تک کابین

3- دستگاه خشک کن میوه دو کابین

4- دستگاه های میوه خشک کنی خانگی

5- دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات کانتینیوس

6- دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی کابینتی

7- دستگاه سبزی و میوه خشک کن تونلی

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخشک کنسبزی خشککنمیوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *