میزان درآمد با دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی


میزان درآمد با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

برای خرید دستکاه خشک کن میوه شما نیاز به دانش اولیه درباره دستکاه دارید اینکه دستگاه را برای چه کاری بخواهید و تا چه میزان بخواهید هزینه کتید .شما در ابتدای کار باید تمام این موارد را درنظر بگیرید و بقول معروف شسته رفته کار کنید .

کار با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خریداری نمایید که کار با آن ساده باشد و در عین راحتی کیفیت خوبی داشته باشد . چگونگی کار با دستگاه خشک کن با کارخانه ماشین سازی طیب لی بسیار اسان است .با زدن یک دکمه میتوانید دستکاه را روشن و با تایمر آن تنظیم نمایید که این دستگاه در چه مدتی به فعالیت ادامه دهد به طور تقریبی هر دستگاه خشک کن از 6ساعت به بالا میتواند به امر خشک کردن بپردازد .

میوه خشک جز تنقلات گرانقیمت بوده و اکثرا در میوه فروشی ها و آجیل فروشی های لوکس و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دانستن علم تولید و دستیابی به آن و اگاهی از نیاز بازار اصلی ترین شرط ورود به عرصه تولید در هر زمینه ای است بویژه در حوزه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی در کنار اینها برنامه ریزی برای تولید شرط اصلی موفقیت است به عنوان مثال برخی از میوه ها فصلی هستند و در سایر فصل ها وجود ندارند که باید با برنامه ریزی در فصل شان به میزان کافی اقدام به تهیه و خشک کردن آنها کرد تا در مواقع دیگر از سال نیز به مقدار کافی از آن میوه خشک را داشته باشیم و این یعنی علم تولید و برنامه ریزی برای تولید .

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پس برای این موضوع باید میوه ای را که خریداری میکنید تازه و درشت باشد و همچنین باید بدانید که میوه پس از خشک شدن کمی کوچک میشود و خود را جمع می کند. طبیعی است که خرید میوه در فصل خود به صرفه تر میباشد.

دستگاه خشک کن سبزی و میوه برای کار هایی مناسب و مفید بوده است که تصمیم به تولید حجم زیادی از سبزیجات و میوه دارد.

بعد از تهیه بهترین دستگاه خشک کن باید بتوان از آموزش های مناسبی برخوردار بود که برای این ار باید هزینه ی بسیار زیادی صرف نمود که برای حل این مشکل شرکت ماشین سازی طیب لی تمامی آموزش ها ی لازم را برای تولید مو های خشک باکیفیت به صورت رایگان در اختیار تولید کنند گان می گزارد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنچگونگی خشک کردن میوهخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخشککنمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *