مکانیزم دستگاه میوه خشک کن


مکانیزم دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی

دستگاه خشک کن میوه امروزه دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به خشک کن تونلی، خشک کن کابینتی اشاره کرد.

هر یک از انواع دستگاه های خشک کن در ظرفیت های متفاوتی برای خریداران و شرکت ها ساخته می شود.

به عبارتی میزان باری که در دستگاه های خشک کن میوه می تواند قرار گیرد، با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

مکانیزم دستگاه های خشک کن میوه جدید نسبت به نمونه های قدیمی متفاوت بوده و باید بدین موارد دقت کرد.

خوب است مطلع گردید که در انواع شهر های مختلف انواع و اقسام شرکت های مختلف در زمینه تولید و یا فروش دستگاه های مختلف فعالیت می کنند.
در بازار های خرید و فروش همان طور که می دانید انواع و اقسام دستگاه های خشک کن مختلف وجود دارند که می توانید در صورت نیاز خود یکی از آن ها را به دلخواه خریداری کنید و استفاده کنید.

فایده دستگاه خشک کن:

مدت کمی است که این وسیله جای خود در خانه‌های ما باز کرده و در همین زمان کوتاه استقبال زیادی از آن شده است. از آن‌جایی که تمام میو‌ه‌ها را نمی‌توان در تمام فصول سال مصرف کرد، به کمک دستگاه سبزی و میوه خشک کن می‌توانید میوه‌های دلخواه خود را خشک کنید و بدون آن‌که آسیبی به آ‌ن‌ها برسد یا خراب شوند هر زمان که خواستید آن‌ها را میل کنید.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییتجهیزات خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن خانگیخرید سبزی خشک کن ارزانخشک کن سبزیسبزی خشک کنمیوه خشک کنمیوه خشککنمیوه خشککن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *