مناسب ترین قیمت میوه خشک


مناسب ترین قیمت میوه خشک

فواید میوه های خشک از سالها پیش شناخته شده است. میوه های خشک از گذشته در جوامع و فرهنگ های مختلف برای اهداف پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت. به عنوان مثال هندی ها از میوه های خشک برای افزایش انرژی، تقویت سیستم عصبی، بهبودهضم غذا، تسکین سردردهای ناشی از استرس و همچنین مقابله با بسیاری از بیماری استفاده می کنند. بدن ما به مواد مغذی مهمی نیاز دارد که در تمام طول سال از طریق مصرف میوه های تازه جبران می شود؛ بنابراین در طول فصل هایی که از تنوع میوه ها کاسته می شود، می توانید مواد مغذی لازم را با مصرف میوه های خشک تامین کنید.

میوه خشک به میوه ای گفته می شود که تقریباً تمام محتوای آب خود را از دست داده است. میوه تازه پس از خشک شدن جمع شده و به یک میوه کوچک و پرانرژی تبدیل می شود. انواع مختلفی از میوه های خشک وجود دارد که رایج ترین نوع آنها کشمش است. برخی انواع میوه های خشک با شکر یا شکلات روکش می شوند.

مخلوط آجیل با میوه های خشک و سرو آنها در میهمانی به عنوان تنقلات، به یکی از محصولات پرترفدارد در سال های اخیر تبدیل شده است. در حال حاضر تولیدات زیادی در سراسر جهان به تولید میوه های خشک ، به روش های مختلف پرداخته و درصدد تامین این محصول گران و پر سود برای بازار برآمده اند.

تولید این محصول با دستگاه میوه خشک استاندارد می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و مانع واردات میوه خشک از کشورهایی مانند تایلند به ایران می شود و در نتیجه کارآفرینی بسیار سودآوری برای شما میباشد.

یکی از مزایای استفاده از دستگاه میوه خشک کن جلوگیری از هدر رفتن آنها می باشد. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که گاهی با پوسیدگی میوه ها مواجه می شوید و به دنبال راه حلی می باشید تا از  هدر رفتن آنها جلوگیری کنید. با استفاده از این دستگاه می توانید میوه ها را به چیپس  های خشک تبدیل کنید. با این کار به راحتی می شود مدت زمانی طولانی از آنها استفاده کرد بدون اینکه پوسیده شوند و یا کپک بزنند. همچنین این راهکار کمک می کند تا مواد مغذی و ویتامین ها ی میوه ها نیز حفظ شود و ارزش غذایی خود را داشته باشند.

بسته بندی میوه خشک:

برای بسته بندی میوه خشک برای بازار های صادراتی این محصول باید برخی از استاندارد ها و مجوز ها را داشته باشد.

برای صادرات میوه خشک باید از سازمان ها و ادارات مختلف مجوز های لازم گرفته شود یکی از این ارگانها بهداشت است که یک کارگاه تولید و بسته بندی میوه خشک برای صادرات محصول خود باید مجوز های مربوطه را از این ارگان دریافت کند

بسته بندی محصولات به شدت در فروش آنها موثر است میوه خشک هم یکی از محصولات صادراتی است که اگر در صنعت بسته بندی این محصول اقدامات لازم صورت گیرد می تواند زیر گروه کالا های صادراتی غیر نقتی ارز آوری بسیار مناسبی برای کشور داشته باشد.

دستگاه خشککن:

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

تجهیزات خشک کردن میوهخرید سبزی و میوه خشکخرید میوه و سبزی خشک کن خانگیخشک کنسبزی خشکسبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *