مناسب‌ترین قیمت میوه خشک -طیب لی


مناسب‌ترین قیمت میوه خشک -طیب لی

کسب و کار خانگی در  چندین سالاخیر علاقه مندان زیادی پیدا کرده است تا جایی که بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند زندگی بهتر و راحت تری داشته باشند به این سمت کشیده شده اند. به همین خاطر برخی از افراد با تلاش بیشتر و کمی چاشنی  صبر حتی درآمدی چندین برابر درآمد از شغل اولشان دارند.

سال های اخیر به دلیل تحریم های شدیدی  و البته با شیوع بیماری کرونا ، شرایط برای مردم ما بسیار سخت شده است، با این حال خیلی از افراد خود را با شرایط موجود وفق دادند و راه هایی را برای ادامه مسیر پیدا کرده و به موفقیت هایی نیز رسیده اند.

اگرچه شرایط آن چنان که باید خوب به نظر نمی رسد، اما با همه این تفاسیر فرصت های زیادی نیز وجود دارد. به عنوان مثال فروش اینترنتی افزایش پیدا کرد و خیلی از افراد حتی در خانه خودشان توانستند کارگاه های خانگی پردرآمدی را راه اندازی کنند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به فروش برسانند و  از این طریق به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

خشکبار یا خشکه‌بار یا میوه خشک

 

به میوه‌های خشک شده و برخی مغز دانه‌ها گفته می‌شود. مغز دانه‌هایی مانند پسته، بادام، فندق، گردو خشک و میوه‌های خشک مانند کشمش، کشمش سبز، کشمش سبز تیزابی، برگهٔ آلو بخارا، قیسی خشک، برگه هلو، برگه زردآلو ، برگه آلو، برگه آلوچه و برگه آلبالو، خرما، انجیر خشک. خشکبار جزو آجیل حساب نمی‌شود. در قدیم آن را میوه خشک می‌گفته‌اند. البته امروزه میوه خشک را یکی از زیر دسته های خشکبار می دانند.

امروزه هنوز بسیاری از محصولات خشکبار به روش سنتی یعنی زیر نور آفتاب خشک می شوند. با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های خشک کن تعداد زیادی از میوه ها قابلیت خشک کردن به روش جدید را پیدا کردند. بسیاری از میوه های خشک مثل سیب خشک، کیوی خشک و… به صورت ورقه ای توسط دستگاه های خشک کن به میوه خشک یا خشکبار تبدیل می شوند. نام دیگر میوه های خشک که به روش جدید و توسط دستگاه خشک می شوند چیپس میوه است.امروزه اکثر افراد در بازار چیپس میوه را همان میوه خشک می دانند. تصاویر میوه های خشک یا چیپس میوه که امروزه طرفداران بسیاری به دست آورده است در زیر آورده شده است.

در زمینه فروش دستگاه خشک کن دست دوم امروزه مراکز بسیار کمی در کشور بصورت تخصصی فعالیت می کنند.
البته برخی از شرکت های تولیدی نیز در زمینه خرید و فروش دستگاه های خشک کن دست دوم فعالیت دارند.
برای خرید دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی دست دوم توصیه می شود به مراکز عرضه تخصصی مراجعه کنید.
در زمینه خرید این دستگاه ها بهتر است از مشاوره های کارشناسان ما نیز بهره مند شده تا دستگاه های سالم و با عملکرد مناسب را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خودکفا بودن یکی از لذت های همیشگی ست که هر انسانی را به وجد می آورد، حال این خودکفایی در زمینه تولید و پرورش محصولات مختلف باشد و یا تغییر و دگرگونی از شکلی به شکل دیگر و رفع نیاز، مانند همین خشک کردن میوه های گوناگون توسط دستگاه خشک کن میوه خانگی .

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن میوهخرید دستگاه میوه خشککنخشککنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *