معرفی 5 میوه خشک استوایی


معرفی  میوه خشک استوایی

امروزه از میوه‌ های خشک با طعم دلپذیری که دارند.

میوه های خشک استوایی شامل انواع مختلفی از میوه های استوایی مانند انبه.اناناس.نارگیل.زنجبیل.پاپایاو……می شود.این میوه ها پس از خشک شدن طعم ومزه های خود را حفظ میکند و به عنوان یک میان وعده خوشمزه و سالم مصرف میشوند.

میوه خش استوایی غنی از ویتامین ها موادمعدنی و فیبر هستند که برای حفظ سلامتی بدن مفید هستند همچنین طعم و رنگ زیبایی انها باعث محبوبیت استفاده گسترده از این محصولات دربین مردم شده است.

میوه‌های خشک ستوایی دارای مزایای خوبی نسبت به میوه‌های تازه می باشند. میوه‌های خشک استوایی دارای ماندگاری طولانی مدتی نسبت به میوه‌های طبیعی هستند، هم چنین حمل و نگهداری میوه خشک نیز بسیار ساده‌تر می باشد، فقط به این نکته توجه کنید که کالری و میزان قند میوه خشک بیشتر می باشد و اگر قصد کنترل کردن وزن خود را دارید بدانید که کالری میوه خشک بیش تر از میوه طبیعی است.

نکته مهم به هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن

از آنجایی که از این محصول انواع بسیاری در بازار وجود دارد، شما می‌بایست به هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که مصرف برق پایینی را به همراه دارد. استفاده از دستگاه میوه خشک کن می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، اما اگر مصرف برق این دستگاه بسیار بالا باشد، لذتی که خشک کردن میوه‌ها با خود به همراه دارند را از بین می‌برد. این ویژگی‌ها همچنین بر روی قیمت بهترین میوه خشک کن نیز تاثیر گذار است.

بهترین مارک بهترین میوه خشک کن

برندهای بسیاری وجود دارند که در حال حاضر به عرضه انواع میوه خشک کن‌های بسیاری در بازار می‌پردازند، اما از بین آن‌ها تنها برخی محصولاتشان به عنوان بهترین و پرفروشترین میوه خشک کن معرفی می‌شوند. برندهایی نظیر دسینی، مکسی و فوما در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

نحوه خشک کردن سبزی در دستکاه خشک کن سبزی؟

برای خشک کردن سبزی با  اسنفاده از دستگاه خشک کن سبزی  مراحل زیر را میتوانید دنبال کنید:

1.شتشو:سبزی ها را به دقت با سرد بشورید تا از هرگونه الودگی یا ذرات غیر خوراکی پاک شوند.سپس بادستمال یا دستگاه خشک کن ملایم برروی سبزی ها اب را خشک کنید.

2.برش:سبزی هارا به اندازه های مناسب برش دهید.معمولا سبزی ها به اندازه های کوچیک تر ترجیح میدهند تا زمان خشک کردن کوتاه تر شود و نتیجه ی بهتری به دست اید.

3.اماده سازی دستگاه:دستگاه خشک کن سبزی طبق دستور العمل اماده کنید و سبزی ها در سینی ها یا قفس های دستگاه قرار دهید.اطمینان حاصل کنید که سبزی ها به یکدیگر متماسک نباشند تا به طور یکنواخت خشک شوند.

4.خشک کردن:دستگاه خشک را روشن کرده و دمای مناسب را برای خشک کردن سبزی ها تنظیم کنید معمولا دمای مناسب برای خشک کردن سبزی ها در دستگاه خشک کن حدود 40-50 درجه سانتیگراد است.

5.زمان خشک شدن:مدت زمان لازم برای خشک کردن سبزی ها به نوع سبزی واندازه ی قطعات انها بستگی دارد.معمولا فراینده خشک کردن بین چند ساعت تا چند روز طول میکشد

6.انجام ازمایش:قطعه های سبزی را بردارید و انها را خنک کنید.سپس انها را برای مدتی در هوا قرار دهید تا اطمینان حاصل شوند کاملا خشک شده اند و هیچ رطوبتی  باقی نمانده است.

7.ذخیره سازی:پس از خشک کردن کامل سبزی های خشک را در بسته بندی مناسب و در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا مدت زمان بیشتری از طعم و مزه ی انها لذت ببرد.

 

توجه داشته باشید ک زمان و دمای خشک کردن ممکن است بسته به نوع سبزی ها و دستگاه خشک کن متفاوت باشد.برای بهترین نتیجه به دستورالعمل دستگاه خود و راهنمایی های تولید کننده مراجعه کنید.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خشک کن میوهخشککنسبزی خشکمیوهمیوه خشک

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *