مصرف برق میوه خشک کن چقدر است؟


مصرف برق میوه خشک کن چقدرمیوه خشک‌ کن‌های بر است؟

در هر صورت آنچه همیشه می‌شنویم این است که رژیم غذایی سالم باید حاوی میوه‌ها و سبزیجات متنوع باشد اما پیدا کردن راهی جدید برای گنجاندن میوه‌ها در رژیم غذایی هم می‌تواند کاربردی باشد. میوه‌های خشک که از آنها صحبت کردیم، گزینه‌های خوبی هستند. میوه خشک میان‌وعده‌ای شیرین و مغذی است و ۳٫۵ برابر بیشتر از میوه‌ی تازه فیبر و مواد مغذی دارد. میوه‌های خشک منبعی غنی از فیبر و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و می‌توانند فواید فراوانی برای سلامتی به همراه داشته باشند.

عمر مفید میوه:

آیا تا به حال به این قضیه فکر کرده‌اید که عمر مفید میوه‌ها را افزایش بدهید؟ معمولا، میوه‌ها اگر در بهترین شرایط ممکن نگهداری شوند تا 10 روز قابل مصرف هستند. پس از این مدت دیگر کیفت اولیه را نداشته و شروع به پلاسیده شدن می‌کنند. در چنین شرایطی خشک کردن میوه یک ایده هوشمندانه است. برای این کار کافیست یک دستگاه میوه خشک‌کن تهیه کرد.

دستگاه های خشک کن گازی و برقی دارای کیفیت محصولات تولیدی یکسانی هستند و میوه خشک های تولید شده ی آنها از لحاظ کیفی تفاوتی با هم ندارند ، البته لازم به ذکر است که متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان این ماشین آلات چیزی جز این اذعان میکنند و بسیار دیده و شنیده شده که تفاوت زیادی در کیفیت آنها وجود دارد. اما در واقع اینطور نیست و اگر طراح دستگاه ، دقت لازم را در طراحی آن داشته باشد و استاندارد ها را در طراحی خود لحاظ نماید مطمئنا شاهد کیفیت برابر محصول در هر دو نوع دستگاه خواهد بود.
بهتر است اینطور عنوان شود که ضعف در طراحی و ساخت دستگاه است که موجب تفاوت در کیفیت محصول خروجی دستگاه برقی با گازی می شود .

میزان مصرف برق

دستگاه های میوه خشک کن گازی مصرف انرژی به صرفه‌تری دارند، اما شاید راه‌اندازی آن کمی سخت باشد و افراد حوصله این کار را نداشته باشند؛ به گونه‌ای که برای راه‌اندازی میوه خشک‌ کن‌های برقی تنها کافیست سوکت آن را به برق متصل و دکمه استارت را فشار دهیم. قی در هر ساعت 3 الی 5 کیلو میوه را خشک می‌کنند. این دستگاه‌ها دارای تنظیم کننده حرارت بوده و می‌توان دما را متناسب با آستانه تحمل دمای میوه‌ها تنظیم کرد. در این حین ممکن است با خود بپرسید که با افزایش حرارت دستگاه، مصرف برق میوه خشک کن چقدر است؟

 

نحوه ساخت دستگاه خشک کن میوه

محفظه ها و پالت ها ساختار خشک کن میوه را تشکیل می دهند

محفظه پمپ گرما، اتاق خشک کردن و مونتاژ پالت.

سیستم کنترل الکتریکی کمپرسور، تهویه و تنظیمات درجه حرارت برای سیستم پمپ گرما

سیستم پمپ گرما چیزی است که حرارت را برای خشک کردن میوه ها تولید می کند

اواپراتور، کندانسور، کمپرسور و تهویه مخصوص این خشک کن میوه است.

تمام لبه های پانل های چوبی باید برای برداشتن لبه های تیز و یا شیب قرار داده شوند

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخشک کنخشککردن میوه و سبزیخشککن خانگیسبزی خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *