مشخصات لیست قیمت خشک کن میوه | کارخانه طیب لی


مشخصات لیست قیمت خشک کن میوه | کارخانه طیب لی

دستگاه خشک کن خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی،  تحولی عظیم در صنعت غذایی به شمار می آید. ساخت دستگاه های خشک کن، باعث تولید چیپس میوه با حفظ خواص و رنگ میوه شده است که به همین سبب طرفداران زیادی را هم جذب خود کرد.
این دستگاه موجب آن شده که افرادی که علاقه مند به کسب و کار در این حیطه هستند، از روش های سنتی برای تولید چیپس میوه (که البته در اکثر موراد با مشکلات زیادی اعم از خرابی و پلاسیدگی و یا کرم زدگی مواجه می شد) دست بکشند. البته همینطور که از اسم دستگاه مشخص است، میتوان از آن برای استفاده ی شخصی در خانه نیز بهره برد.
روش خشک کردن با دستگاه های خشک کن به راحتی می تواند در صرفه جویی زمان به ما کمک کند. روشی کاملا بهداشتی است و بر پایه اصولی تولید شده که می تواند مارا طی  فرایند های به صرفه به نتیجه ی مطلوب برساند.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

نوع رنگ استفاده شده در دستگاههای خشک کن خوب و مناسب

دستگاههای خشک کن میوه وسبزی خوب دارای رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد که این در حالی است که با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است .

برای خشک کردن انواع میوه ها و سبزیجات و گیاهان داروئی با کیفیت بسیار بالا به دلیل کنترل دقیق دما و رطوبت و مقدار سرعت جریان هوا سیرکولاسیون با بهره گیری از بهترین تجهیزات و بالاترین کیفیت و استفاده از قطعات با بالاترین راندمان. فرایند رطوبت گیری و خشک کردن، باقی میوه‌ها را همچنان سالم نگه می‌دارد. بنابراین قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد.

 

بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

اشتغال زاییخرید خشک کن مناسبخرید میوه و سبزی خشک کن خانگیخشک کن میوهسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشککن برقیمیوه خشککن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *