مرکز خرید برندهای معتبر دستگاه خشک کن میوه خانگی


مرکز خرید برندهای معتبر دستگاه خشک کن میوه خانگی ماشین سازی طیب لی

درروش صنعتی انواع ماشین‌آلات خشک‌کن صنعتی با فناوری‌های متفاوت تولید می‌شوند که هرکدام کاربرد خود رادارند.همانند خشک‌کن‌های ماکروویوی که با امواج رادیویی محصولات را رطوبت‌گیری می‌کنند یا خشک‌کن‌های تصعیدی که برای مواد غذایی حساس به حرارت استفاده‌شده و از طریق انجماد محصولات و تولید خلع رطوبت مواد غذایی را گرفته‌ و خشک می‌کنند.

اما هزینه این مدل خشک‌کن‌ها بسیار بالا است. درنتیجه قیمت تمام‌شده محصول را بالا می‌برد.بهترین گزینه برای رطوبت‌گیری محصولات غذایی و شیمیایی استفاده از دستگاه خشک‌کن حرارتی است که ارزان و به‌صرفه بوده و کیفیت رطوبت‌گیری بالایی هم دارد.

میوه خشککن برقی:

انواع دستگاه میوه خشک کن برقی ماشین سازی طیب لی در اشکال مختلفی اعم از بیضی، مستطیلی، گرد و … تولید می‌شوند. نکته قابل توجه در خصوص این دستگاه‌های میوه خشک کن، ابعاد کوچک آن‌هاست، همین امر هم سبب شده تا المنت کوچکتری در دستگاه قرار گیرد و میزان برق مصرفی آن‌ها تا حد زیادی، کاهش یابد.

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

دستگاه های خشک کن از دستگاه هایی بود که توانست به تنهایی برای هزاران نفر در سرتاسر ایران اشغال به وجود آورد و توانسته برای افرادی که بدون نیاز به هیچ سرمایه کلانی و هیچ علمی و یادگیری خاصی می توانند ثروت آفرینی کنند برای خود و افراد دیگر. دستگاه های خشک کن وظیفشون خشک کردن مواد غذایی است و این امکان و توانایی را دارند که هر نوع مواد غذایی که به ذهن شما میرسه را خشک می کنند و هیچ محدودیتی ندارند. دستگاه های خشک کن برای هر فردی با هر میزان سرمایه و علم مناسب است چون تنها کاری که افراد باید انجام دهند، قرار دادن محصول در دستگاه است و بتوانند آنها را در سینی بچینند و بعداز خشک کردن آنها را از سینی خارج نمایند.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید میوه خشکدستگاه خشک کندستگاه خشککندستگاه سبزی خشککنمیوه خشکمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *