ماشین سازی طیب لی:تولید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن سه کابین

ماشین سازی طیب لی:تولید انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی

میوه به معنای بار و ثمر است و به خاطر داشتن مواد مغذی، انواع ویتامین و املاح در حفظ سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده اهمیت دارد.

میوه طبیعی و تازه بهترین شکل تامین نیازهای بدن است، بعد از آن میوه‌های خشک شده نیز اهمیت فراوانی دارند که می‌توانند جایگزین میوه‌ی تازه گردند. میوه‌ی خشک شده یک میان وعده‌ی مفید و مغذی است.

کشمش، خرما، آلو، انجیر، زردآلو و توت سفید رایج‌ترین میوه‌های خشک هستتد که با خشک شدن قسمت اعظم آب خود را از دست داده‌اند، میوه‌ها زمان خشک شدن منقبض و کوچک می‌گردند متنها سرشار از انرژی هستند.

میوه‌های خشک شده را می‌توان برای مدت نسبتا طولانی یا در جایی که یخچال وجود ندارد، نگه‌داری و مصرف کرد.

ارزش غذایی میوه‌ی خشک:

 معمولا حرارت باعث کاهش برخی ویتامین‌ها مثل ویتامین‌C و رنگدانه‌های مفید می‌شود، البته روش نگه‌داری در این خصوص مهم است. همان‌گونه که در ابتدای بحث هم اشاره شد، ارزش غذایی میوه‌ی تازه بیشتر از میوه‌ی خشک است. با این حال میوه‌های خشک منبعی غنی‌ از ویتامین‌‌های A و B1 تا B6، پانتوتنیک اسید، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، سدیم، مس و منگنز هستند.

روش خشک کردن دستگاه های خشک کن:

جهت خشک کردن مواد مصرفی داخل دستگاه باید گردش هوا وجود داشته باشد زیرا گردش هوا میان مواد رطوبت آن را می گیرد. پس هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی دفترچه راهنمای محصول را مطالعه نمایید تا با مشخصات آن آشنا شوید.

توجه به دما و گرمای هر محصول نکته مهمی در خشک کردن آن است و قرار نیست زمانی که قدرت دستگاه زیاد باشد مدت زمان کمتری در خشک شدن میوه ها صرف شود. همچنین توان دستگاه های میوه خشک کن خانگی 200 وات تا 1000 وات می باشد.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

میوه و سبزی خشک در فرآیندی به دست می‌آید که درصد بسیار زیادی از آب موجود در میوه گرفته می‌شود. این فرآیند باقی میوه‌ها را همچنان سالم نگه می‌دارد، بنابراین قسمت باقی مانده از نظر مواد مغذی ارزش بالایی دارد و می‌تواند همچنان خوشمزه باشد.
بسیاری از متخصصان تغذیه بر این باورند که میوه‌های خشک شده، تا زمانی که به صورت متعادل مورد استفاده قرار بگیرند انتخابی مغذی و مناسب به حساب می‌آیند. در واقع تحقیقات جدید نشان داده اند خوردن میوه‌های خشک با رژیمی سالم و کاهش چاقی در ارتباط است.
البته میوه کامل و غیر فرآوری شده همیشه بهترین انتخاب است. اما وقتی بحث انتخاب بین انواع میوه است، میوه‌های خشک همیشه از آب میوه و یا میوه نخوردن انتخاب بهتری هستند.
میوه‌های خشک عمر طولانی دارند و به سادگی می‌توانند به عنوان میان وعده مورد استفاده قرار بگیرند .

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خشک کندستگاه خشک کنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک و سبزی خشکمیوه خشک و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *