لیست قیمت میوه و سبزی خشک کن

لیست قیمت میوه و سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی

میوه در هر حالتی چه تازه باشد و چه خشک شده، برای شما خوب است و فوایدی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای دفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و از همین رومی تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد.

خشک کن ها:

خشک کن صنعتی برای پردازش کارآمد مقادیر زیادی از مواد فله ای که نیاز به کاهش سطح رطوبت دارند استفاده می شود.
بسته به میزان و ترکیب مواد لازم برای خشک شدن ، خشک کنهای صنعتی در مدلهای مختلفی وجود دارند که بطور خاص برای نوع و کمیت مواد مورد استفاده ساخته می شوند.

خشک کن تصعیدی:

بسیاری از مواد غذایی به حرارت حساس بوده و نمی توان از طریق حرارت دادن به آن ها آب موجود در آن ها را گرفت و آن ها را خشک کرد.

در این شرایط بهترین روش استفاده از روش تصعید رطوبت است.

در این حالت در ابتدا ماده غذایی را منجمد می کنند، سپس آب موجود در ماده غذایی که اکنون منجمد شده از طریق تصعید از آن خارج می شود. این روش خشک کردن، عمر ماندگاری مواد غذایی را به شدت افزایش می دهد.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

نوع رنگ استفاده شده در دستگاههای خشک کن خوب و مناسب

دستگاههای خشک کن میوه وسبزی خوب دارای رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد که این در حالی است که با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است .

شما باید توجه داشته باشید سرمایه ی خود را به سه بخش تقسیم کنید اولا خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسب،دوما خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از:اسلایسر،هسته گیر،آبکش لگن،پوستکن و…و سوما سرمایه ی موجود برای خرید و تهیه ی میوه ی تازه در یک ماه و یا بیشتر

با توجه به صحبت های ذکر شده شما میتواند با سرمایه ای حدود20 الی 25 میلیون تومان این حرفه و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی در خانه)را آغاز کنید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

چگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن گازیخرید دستگاه خشک کن میوه گازیخشک کن سبزی کم مصرفخشککن میوهسبزی خشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *