بعد از دودوتا چهارتا کردن سرمایه ی خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی و تجهیزات و میوه تازه نوبت آن رسیده است که دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسبی را با تحقیقات مکفی برگزینید تا در طول مسیر علاوه بر داشتن آموزش ها و پشتیبانی از طرف شرکت سازنده،بتوانید محصولی با کیفیت  را ارائه دهید.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

یک دستگاه خشک کن سبزی با توجه به نوع کارکرد و قدرت خود می تواند مقدار مشخصی از سبزی ها را در مدت زمانی معین خشک کند. این عملیات نه تنها سبب نابودی سبزی ها نخواهد شد بلکه در حفظ و نگهداری اثرات مفید آن تا حد زیادی موثر خواهد بود. دستگاه خشک کن سبزیجات می تواند نیاز بسیار فراوان هر خانوار یا گروه را به راحتی و با سرعت بسیار زیادی رفع نماید.

 

جهت استعلام قیمت دستگاه خشک کن میوه و مشاوره رایگان با کارشناسان فنی ماشین سازی طیب لی با ما در تماس باشید، راه های ارتباطی با ما از طریق شماره تماس 09122334513 و یا از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ امکان پذیر می باشد.

کارشناسان مجرب ما منتظر تماس های شما برای ارائه مشاوره رایگان و همچنین ارائه لیست قیمت به شما می باشند. شما می توانید از طریق شماره 09122334513 و از طریق واتساپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی