قیمت و خرید میوه خشک مخلوط


قیمت و خرید میوه خشک مخلوط 

پیش از این به بررسی نکات خرید  یک دستگاه میوه خشک کن مناسب و خوب و راه اندازی خط تولید سبزی و میوه خشک پرداخته ایم،اما اکنون میخواهیم روش ها و موارد مورد نیاز راه اندازی این صنعت زود بازده و کم ریسک را مورد برسی قراردهیم.

 

حداقل نیروی انسانی مورد نیاز: 3 نفر

حداقل فضای مورد نیاز: اتاق یا محلی به ابعاد 12 متر

حداقل بودجه مورد نیاز: حدودا 25 میلیون تومان

منطقه جغرافیایی ایده آل: کل کشور

خشک کردن میوه و کلا بحث میوه خشک از دیرباز همراه همیشگی ما ایرانی ها بوده و هست. در زمان قدیم به صورت خشک کردن توسط انرژی خورشیدی یا همان (سایه خشک)این کار را انجام میدادند اما امروزه به وسیله دستگاه های خشک کن خانگی،نیمه صنعتی و صنعتی انجام می شود که مزیت ها و معایب هر کدام از این روش ها در مقالات پیشین مورد برسی قرار گرفته است.

برای راه اندازی این صنعت و حرفه ی پر درآمد(خشک کردن میوه و سبزیجات)و کم ریسک باید به بسیاری از نکات ریز اما حائز اهمیت توجه نمود و در این راه از نصایح و پند های صاحبان تجربه و مهندسین ماشین سازی طیب لی نیز  بهره برد.

همانطور که در مطالب فوق گفته شد شما ابتدا نیازمند یک مکان و یا اتاق و یا کارگاهی سقف دار در حدود12الی80متری هستید که با توجه به میزان سرمایه و نوع دستگاه انتخابی این ابعاد متغیر هست.

بحث بعدی بعد از انتخاب کارگاه و یا همان مکان اشتغال شما نیاز مند حداقل 3 نیروی کار انسانی هستید برای مراحلی همچون:گندزدایی،شست و شو میوه و سبزی،پوست گیری و هسته گیری و اسلایس میوه ها و چیدمان آن ها بروی سینی های دستگاه خشک کن.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،چرا که مهندسین ماشین سازی طیب لی پس از سال ها تلاش و تجربه و آزمو و خطا توانسته اند به بهترین متود و سبک خشک کن های گازی و برقی میوه و سبزی در ایران و حتی می شود گفت در دنیا دست یافته اند.

 

 

آموزش ها

خرید میوهخشککنمیوهمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *