قیمت و خرید انواع دستگاه میوه و سبزی خشک کن-طیب لی


قیمت و خرید انواع دستگاه میوه و سبزی خشک کن-طیب لی

یکی از انواع دستگاه‌های میوه خشک کن، میوه خشک کن‌های گازی هستند که انرژی مورد نیاز آن‌ها از طریق گاز، تأمین می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز دستگاه‌های میوه خشک کن گازی، مصرف سوخت پایین در ابعاد بزرگ است که در کسب و کار خانگی و کارگاهی کاملا مقرون به صرفه می باشد.

نکته قابل توجه در خصوص انواع دستگاه میوه خشک کن گازی و برقی این است که از هر دو می‌توان به عنوان میوه خشک کن خانگی استفاده نمود. همچنین به دلیل اینکه منبع گرمایش در هر دومدل برقی و گازی با قسمتی که محصول قرار می گیرد جداگانه  می باشد کیفیت محصول خشک شده در هر دو مدل یکسان می باشد.

انواع دستگاه‌های میوه و سبزی خشک کن در مدل‌های خانگی و صنعتی با مصرف سوخت، برق و گاز از ظرفیت 5 کیلوگرم تا 2 تن را می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آریا تجهیزات، مشاهده نمایید. جنس بدنه دستگاه‌های خشک کن میوه آریا تجهیزات، استیل، رنگ کوره‌ای و الکترواستاتیک می‌باشد.

خرید دستگاه میوه خشک کن:

امروزه با توجه به تمایل مردم به استفاده از میوه های خشک روز به روز در حال افزایش می باشد. دستگاههای میوه خشک کن برند ماشین سازی طیب لی با توجه به سابقه طویلی که در طراحی انواع ماشینالات دارد انواع گوناگون این برند را با قیمت ارزان و نمایندگی برای کار آفرینان عزیز فراهم می کند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن در این برند با توجه به کیفیت بالای که دارند بسیار متعادل می باشد. بی واسط بعنوان نمایندگی و مرکز عرضه دستگاه خشک کن انواع این دستگاه را در ابعاد مختلف خانگی صنعتی و غیره بمنظور افزایش کار آفرینی در محیط خانه بفروش می رساند.

دستگاه خشک کن میوه

تاریخچه خشک کردن میوه در ایران و بسیاری از کشورهای پیشرو به 6 هزار سال بر می گردد، خشک کرده میوه و سبزیجات یکی از راههای حفظ کیفیت محصول در برابر خرابی و پوسیدگی بود. اما با بروز وسایل سرمایشی و گرمایشی رغبت برای این عمر کمتر شد ولی با توجه به علاقه افراد به مزه میوه خشک شده استفاده از این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. بنابراین خرید دستگاه خشک کن صنعتی از بهترین راهها برای کسب ثروت از طریق خشک کردن میوه جات در حال فساد می باشد. امروزه خرید میوه خشک بعنوان یک غذایی بسیار لاکچری تلقی شده که دارای کاربرد های فراوانی در انواع جشن ها و مهمانی ها می باشد.

برای راه اندازی این صنعت شما نیاز مند ابزار و تجهیزاتی برای سهولت کار خود می باشید که توصیه ما به شما تماس با شرکت ماشین سازی طیب لی و اخذ  لیست محصولات جانبی تولید میوه خشک می باشد.

شما به تجهیزاتی از جمله:اسلایسر،هسته گیر]پوستکن میوه و….نیاز دارید که ماشین سازی طیب لی گزینه ی بسیار مناسبی برای تهیه ی این لوازم بشمار می آید.

 

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه میوه خشککنخرید میوهسبزی خشک کنسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *