قیمت دستگاه چوب خشک کن

به عملیاتی که طی آن رطوبت داخل چوب از بین می رود، چوب خشک کنی گفته می شود. در زمینه ساخت و ساز، چوب خشک شده خیلی بهتر از چوب مرطوب عمل می کند. چوب خشک شده نسبت به چوب های سبز و مرطوب، از وزن کمتری برخوردار می باشد؛ جدا از وزن آن، چوب خشک از استحکام و مقاومت بیشتری نیز برخوردار بوده و در نتیجه نسبت به چوب های سبز، کمتر تاب بر می دارند؛ همچنین چوب خشک در برابر قارچ ها و کپک ها، از دوام بیشتر نسبت به چوب سبز برخوردار می باشد.

مدت زمان فرآیند چوب خشک کنی، به نوع چوب و همچنین رطوبت نسبی ای که فرآیند خشک کردن چوب در آن انجام می شود، بستگی دارد. از روش های مختلفی می توان یک چوب را خشک کرد، ولی در نهایت، هدف از اجرای این فرآیند، جدا از حذف کردن رطوبت، بدست آوردن یک چوب سالم و بدون صدمه می باشد.

دستگاه هایی که درحال ساخه شدن می باشند بسیار مهم است که زیر نظر مهندسین و افراد با تجربه مورد تست و مهندسی قرار بگیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بسیار مهم است که دستگاه ها در طول 12 ماه سال (برای خشک کردن میوه های چهار فصل سال)مورد تست قرار بگیرند و عیوب احتمالی آن ها رفع گردد،سپس به دست فروشنده برسند.

مهم ترین امر در راه اندازی این صنعت(میوه خشک)انتخاب دستگاه با کیفیت و تهیه کردن میوه تازه با قیمت و کیفیت مناسب می باشد.

بهترین چوب های خشک شده در کوره کدام اند؟ نکاتی برای خرید چوب های خشک کن رفته را در اختیارتان قرار می دهیم.

اگر واقعاً می خواهید یاد بگیرید که کدام نوع از چوب های خشک شده کوره بهترین خرید شما خواهد بود.

میزان رطوبت هیزم

میزان رطوبت برای چوب های خشک شده با کوره می تواند موضوعی پیچیده و عجیب باشد اما بیایید سعی کنیم تا حد ممکن آن را ساده کنیم. هر ورود به سیستم (به عنوان یک قسمت واحد از جعبه) معمولاً حدود ۲۵ سانتی متر طول دارد و حاوی کمتر از ۲۰ ٪ رطوبت است و سوختگی طولانی ، بسیار تمیزتر ، داغ تر و سازگار با دود کمی دارد.

بسته به میزان ذخیره سازی آنها در طی فرآیند خشک کردن ، بیشتر چوبهای فصلی در بازار بین دامنه ۲۰ ۳۵ ٪ رطوبت قرار می گیرند.

میزان کالری

چوبهای خشک شده کوره داغتر می سوزند و بیشتر از همتایان فصلی خود دوام می آورند. از آنجا که رطوبت زیادی از چوب خارج شده است ، بخش قابل توجهی از جرم آنها کربن قابل سوزاندن است ، این همان چیزی است که به هر ورود به سیستم اجازه می دهد تا مدت بیشتری بسوزد. بیشتر چوب های خشک شده در فروشگاه بزرگ دارای کالری بین ۳٫۵ ۴٫۵ کیلو وات ساعت در کیلوگرم هستند.

بیشتر میزان کالری چوب های مربوطه بین ۲٫۳ ۳٫۵ کیلو وات ساعت در کیلوگرم است که کاهش قابل توجهی در تولید گرما دارد. چوب های خشک شده کوره که ما می فروشیم بسیار خشک است ، به این معنی که انرژی حرارتی کمی برای تبخیر رطوبت اضافی صرف می شود و آنها را قادر می سازد تا داغ تر سوزانده شوند.

آیا چوب های خشک شده با محیط زیست سازگار هستند؟

به دلیل رطوبت پایین، سوزاندن هیزم خشک کن رفته برای محیط زیست بهتر است. هنگامی که چوب از آب بیشتری برخوردار است، گازهای چوبی نمی توانند به راحتی از دودکش جلوگیری کنند و از آن فرار کنند، که گرمای بیشتر هدر می رود و باعث دوده و تار اضافی می شود.

برخی از ویژگی های یک دستگاه خشک کن با کیفیت:

تهویه مطبوع دستگاه ها،هدایت جریان داخل دستگاه ها،دارا بودن سنسور رطوبت و دما،استفاده ااز دمنده ها و مکنده های مناسب در جای مناسب و…

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

چوب خشک کنخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخرید دستگاه میوه خشکخشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *