قیمت دستگاه میوه خشک کن – ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه میوه خشک کن – ماشین سازی طیب لی

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی ویتامین و فیبر هستند. با این حال این دسته از مواد غذایی به دلیل وجود آب میان بافتی، به سرعت فاسد و غیر قابل استفاده می شوند. خشک کردن مواد غذایی راه حلی است که با تبخیر سریع آب موجود در آن‌ها، دوام و ماندگاری را افزایش خواهد داد. با این کار امکان بهره مندی از مواد غذایی مختلف را در زمانی به غیر از فصلی مشخص به دست می آورید. ضمن اینکه میوه های خشک از جمله تنقلات بسیار خوشمزه و جذاب هستند .

خشک کن های کابینی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن کابینتی که نام نوعی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد. مناسب برای خشک کردن انواع سبزی ومیوه جات با تعداد 20الی 111 عدد  سینی که داری بیشترین ظرفیت می باشد جزو یکی از محصولات شرکت ماشین سازی طیب لی است.

جنس سینی دستگاه خشک کن کابینتی میوه و سبزیجات ازگالوانیزه می باشد.روکش داخلی نیز از توری پلاستیکی ساخته شده که در خطوط میوه و سبزیجات کاربرد بسیاری دارد.سوخت دستگاه خشک کن کابینتی متناسب باگاز شهری و یا برق تک  فاز می باشد که متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر  می باشد.تعداد فن های سیرکولاسیون دستگاه خشک کن کابینتی میوه وسبزیجات متفاوت است و بستگی به ابعاد و ظرفیت دستگاه خشک کن میوه و سبزی شما  می باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی در چهار  مدل تولید می گردد.

به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید میوه خشک، دستگاه میوه خشک کن را خریداری نموده و خودشان در منزل، انواع میوه‌ها را خشک کنند که توجیه اقتصادی داشته باشد.

همچنین افراد می‌توانند با خرید دستگاه میوه خشک کن، درآمد نیز کسب کنند؛ به این صورت که با تولید میوه‌های خشک، آن‌ها را به فروش رسانده و کسب درآمد کنند. از دیگر قابلیت‌ها و امکاناتی که با خرید دستگاه میوه خشک کن، می‌توان از آن بهره مند شد این است که می‌توانید انواع محصولاتی که دارای رطوبت هستند، نظیر انواع سبزی، آجیل، گوشت،زعفران و … را با استفاده از آن خشک نمایید.

قیمت دستگاه خشک کن:

هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن نیز همانند سایر محصولات باکیفیت ابتکار استیل، امکان تغییر در خصوصیات و متریال سازنده بخش های مختلف وجود دارد. طبیعی است که تغییردر هر یک از ویژگی های دستگاه در قیمت نهایی آن موثر خواهد بود. با این حال یک نمونه کامل و استاندارد از این محصول صنعتی از طریق گروه ماشین سازی طیب لی به حداقل قیمت یعنی 25 میلیون تومان به فروش می رسد.

اصلی ترین و مهمترین قسمت در خط تولید سبزی خشک  و دستگاه میوه خشک کن می باشد.این دستگاهها در هر ابعادی قابل طراحی می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشککنخشک کن خانگیخشککنخشککن برقیدستگاه خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *