قیمت دستگاه خشک کن گازی ماشین سازی طیب لی


قیمت یک  دستگاه خشک کن میوه و سبزی  گازی چقدر است؟؟

امروزه در کشور ایران با گسترش تکولوژی و فرآوری دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بسیار مناسبی ساخته شده است که عمدتا بر دونوع کلی تقسیم می شوند.

نوع اول با استفاده از انرژی الکتریکی و برق، انرژی لازم را برای خشک نمودن میوه ها فراهم می کند. نوع دوم دستگاه های میوه خشک گازی هستند که از انرژی گاز برای تولید گرما در داخل محفظه و خشک کردن میوه ها استفاده می نماید. لازم به ذکر است ما در ماشین سازی طیب لی تنها دستگاه های میوه خشک برقی را تولید و عرضه نمی نمائیم و ظرفیت و حجم و ابعاد دستگاه ها و از همه مهم تر نوع سوخت مصرفی دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بر حسب نیاز مشتری و بر حسب درخواست خود مشتری می باشد.

آموزش های گروه ماشین سازی طیب لی

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

برای اینکه توان بهترین دستگاه های خشک کن را شناخت و از آن ها استفاده نمود و بتوان از آن ها به خوبی در آمد زایی نمود باید بتوان بهترین دستگاه های خشک کن را شناخت برای این کار باید بتوان این فاکتور های مهم را شناخت این فاکتور ها عبارت اند از دما و زمان و رطوبت که موجب خواهد شد که کیفیت میوه های خشک شده تعیین شوند و ماشین سازی طیب لی می تواند بهترین مشاور در انتخاب دستگاه خشک کن برای شما باشد.

قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی  به ظرفیت تولید میوه خشک توسط آن بستگی دارد. همچنین نوع مصرف انرژی برقی یا گازی نیز در قیمت این نوع دستگاه تاثیر می گذارد.

گروه ماشین سازی طیب لی سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی و…

دارای 4 مدل دستگاه خشک کن آماده عرضه می باشد از جمله:

1-دستگاه خشک کن میوه و سبزی مینی تک کابین

2-دستگاه خشک کن میوه و سبزی تک کابین

3-دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوکابین

4-دستگاه خشک کن میوه و سبزی سه کابین

خرید دستگاه خشک کن میوه ها برای اینکه بتواند میوه ها را با بهترین کیفیت خشک نماید باید ویژگی های مشخصی داشته باشد و دستگاه خشک کنی که دارای این ویژگی ها نباشد به هیچ وجه برای کسب و در آمد مناسب نخواهد بود مهم ترین ویژگی هر دستگاه خشک کنی مجهز بودن به سیستم کنترلی برای کنترل تمامی فاکتور های مهم برای خشک کردن میوه ها  می باشد که تولید کننده بعدا از بارگذاری دستگاه بتواند به راحتی از راه دور آن را کنترل کند

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرید دستگاه خشک کن سبزیخرید میوه خشک کنخشک کن سبزی و میوه خوبخشک کن گازیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *