قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم-ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم-ماشین سازی طیب لی

دستگاه خشک کن سبزیجات دست دوم در بازار توسط برخی از تاجران و فروشندگان با قیمت های بسیار خوبی به مشتریان و متقاضیان این دستگاه عرضه می شود.

در بازار می توان دستگاه خشک کن سبزیجات دست دوم ودست اول رادرهرمدلی پیدا و اقدام به خرید آن نمود.

دستگاه های خشک سبزیجات دارای مدل های متنوعی می باشد که هر کدام از نظر ظرفیت ورودی، نحوه کارایی، دقت و کیفیت خشک کردن و زمان خشک کردن با یکدیگر تفاوت هایی دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرند.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

با خشک کردن میوه ها و سبزی های تازه و رسیده می توانید تمام سال و همه فصول از آنها استفاده کنید و لذت ببرید .

نگهداری میوه و سبزی خشک شده بسیار آسان است و چون حجم آن کم شده است فضای بسیار کمی را برای نگهداری اشغال میکند .

خشکبار های معروف دیگر ایران چیپس‌میوه میباشد چیپس میوه یا همان میوه خشک یک تنقلات سالم به شمار می رود ایران به دلیل داشتن باغات فراوان به یکی از صادر کنندگان چیپس میوه در دنیا مبدل شده است حتی امروزه کشورهای عربی همچون امارات دبی قطر خواهان خرید چیپس میوه های ایران هستند از ویژگی های چیپس میوه ایران می توانیم به داشتن تنوع بالای چیپس‌میوه اشاره کنیم کشور ایران توانایی تولید انواع مختلف از چیپس میوه را می باشد مثلا چیپس میوه موز انبه هلو شلیل توت فرنگی موز اما برای تولید چیپس میوه به چه دستگاه و یا وسایل های جانبی نیاز است.

خشک کن صنعتی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات ماشین سازی طیب لی با گرمایش گاز طبیعی در مقیاس خانگی با تلاش سازمان بسیج سازندگی طراحی و ساخته شد.

این دستگاه دارای سیستک کنترل دما، رطوبت و سیرکولاسیون می باشد و برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی قابل استفاده می باشد.
دستگاه خشک کن میوه و سبزی گروه ماشین سازی طیب لی با توجه به ارزان بودن قیمت گاز طبیعی و کاهش قیمت تمام شده محصولات، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات محصولات را از دیگر مزیت های این دستگاه برشمرد.

چنانچه تمایل به تولید حجم انبوهی از میوه ها و دیگر محصولات غذایی خشک دارید و نمی دانید از کجا باید کارتان را آغاز نمایید، ما راهنمایی های سودمندی را برایتان شرح خواهیم داد. در وهله اول شما عزیزان باید به دنبال تهیه کردن یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی برای خود باشید و سپس با در نظر داشتن ابعاد خود نیز به دنبال محلی مناسب برای قرارگیری محصولتان باشید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییخرید خشک کن کم مصرفخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید سبزی و میوه خشکخشک کنخشککن سبزیمیوه خشکمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *