قیمت دستگاه خشک کن میوه خانگی


قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشین سازی طیب لی چقدر است؟؟

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پس برای این موضوع باید میوه ای را که خریداری میکنید تازه و درشت باشد و همچنین باید بدانید که میوه پس از خشک شدن کمی کوچک میشود و خود را جمع می کند. طبیعی است که خرید میوه در فصل خود به صرفه تر میباشد.

امروزه میوه خشک ها و  مخلوط‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است.

انواع دستگاه میوه و سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی:

اولین نکته در هنگام خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن  طیب لی توجه به ظرفیت آن است تا بتوانید یکی از مدل های آن که شامل خشک تک کابین، خشک کن دو کابین، خشک کن چهار کابین و… را خریداری نمایید.

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی در ظرفیت های خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی در سایزها و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند.

میوه خشک کن های استاندارد علاوه بر حفظ ارزش های غذایی میوه در نگهداری و ماندگاری طولانی مدت محصول نهایی تاثیر فراوانی دارند. دستگاه میوه خشک کن خانگبی استاندارد گروه ماشین سازی طیب لی می تواند سود آوری مناسبی را نصیب تولید کننده داخلی کرده و کیفیت بالای محصول نهایی می تواند مانع واردات میوه خشک از کشورهای مختلف شود.

ویژگی های دستگاه خشک کن مینی کابین :

این دستگاه دارای 20 سینی است که به‌صورت مشبک از جنس فولاد آبدیده ساخته‌ شده‌اند. جریان مداوم و یکنواخت هوای داغ کنترل‌شده از میان این شبکه‌ها و از میان میوه‌های برش‌خورده، باعث خشک‌شدن یکنواخت آن‌ها می‌شود.

مجهز به کانوکشن حرارتی

دارای کنترلر دما و زمان خودکار

قابلیت تنظیم دما تا 70 درجه سانتی گراد

مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت تمام اتوماتیک

نوع سوخت دستگاه: برقی، گازی، گازوئیلی، و یا دوگانه

امروزه دیگر میوه های خشک شده تنها برای استفاده در فصول سرد سال نمی باشد و خشک کردن میوه ها تبدیل به یک کسب و کار شده است و اگر شما هم دوست دارید در منزل خود به جای تنقلات مضر از خوراکی‌های سالم و مقوی استفاده کنید، یا به درآمد برسید و از تولیداتون خودتون کسب درآمد کنید ما به شما خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی ماشین ساری طیب لی  را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

حرارت این دستگاه خانگی بین 30 تا 80 درجه ی سانتی‌گراد تنظیم می‌شود. این حرارت برای میوه‌های مختلف متغیر است. برای میوه‌هایی که در دمای بالا پلاسیده یا تلخ می‌شوند، بهتر است از دمای پایین و تایم طولانی تر استفاده شود.

دستگاه خشک کن متاسب میوه و سبزی باید توانایی خشک کردن محصول را به خوبی داشته باشد و بتواند میو ه ها و سبزیجات  را به صورت یکنواخت خشک نمایند و دستگاه دارای تهویه مطبوع مناسبی باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

چگونگی خشک کردن میوهخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخرید سبزی خشک کنخرید میوه خشک کن خانگیخشک کن میوه و سبزی گازیکم مصرف ترین دستگاه خشک کنمیوه خشک کن صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *