قیمت دستگاه خشک کن صنعتی ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه خشک کن صنعتی ماشین سازی طیب لی چند و چگونه است؟

در سال های اخیر مصرف چیپس میوه یا میوه خشک در ایران مورد استقبال عموم بسیاری از مردم قرار گرفته است و وارد بازار تنقلات شده‌ است. چیپس میوه در عین خوشمزه گی، بسیار مقوی بوده و به عنوان تنقلات سالم از آن میتوانند استفاده نمود، دستگاه میوه خشک کن استاندارد علاوه بر حفظ ارزش های غذایی میوه در نگهداری و ماندگاری طولانی مدت این محصول تاثیر فراوانی دارد.

خواص مصرف میوه خشک:

یکی از مزایای میوه خشک سازگاری آن با سیستم گوارشی بدن می باشد. به عنوان نمونه شما می توانید از انجیر خشک به عنوان یک ملین طبیعی استفاده کنید که برخلاف داروهای شیمیایی عوارض جانبی نیز ندارد.

اگر می خواهید لاغر شوید از میوه خشک استفاده کنید.

افراد دیابتی می توانند به از آن به عنوان میان وعده غذایی استفاده کنند. از دیگر محاسن میوه خشک می توان به درمان کم خونی، کمک به بهبود زخم، کاهش تب، کاهش اسیدیته بدن، بهبود سلامت چشم، افزایش دهنده انرژی، جلوگیری از بروز بی خوابی، جلوگیری از عود مجدد سنگ کلیه و … اشاره کرد.

قیمت روز دستگاه های خشک کن صنعتی:

این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی با توجه به شرایط بازار ممکن است بسیار متغیر باشد اما شرکت ماشین سازی طیب لی به عنوان تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن، خشک کن های میوه و سبزی  را با بهترین قیمت عرضه می کند. دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی  از ظرفیت بسیار مناسب و  مختلفی برخوردار می باشد که با قیمت روز می توان آن را از اینجا تهیه نمود با استفاده از آن محصولات باکیفیتی را تولید کرد.

از جمله میوه های که خشک نمودن آن ها توسط دستگاه های خشک کن میوه و سبزی صنعتی گروه ماشین سازی طیب لی  صورت می پذیرد، شامل سیب، موز، نارگیل، پرتقال و کیوی می باشد. تولید محصولات خشک این امکان را فراهم می آورد تا بتوان از این محصول در تمام فصول سال استفاده نمود و از خواص آن ها بهره برد.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

میزان مصرف گاز این دستگاه متناسب با نوع مشعل استفاده شده در آن است .اطلاعات کامل مصرف سوخت مشعل را می توانید از مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی بدست آورید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه سه کابینخرید خشک کن میوه و سبزیدستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ارزانمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *