قیمت دستگاه خشک کن سبزی صنعتی – شرکت ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه خشک کن سبزی صنعتی – شرکت ماشین سازی طیب لی

یک دستگاه میوه خشک کن دارای چندین سبد و و یک درپوش می باشد. منبع تغذیه به المنت حرارتی و فن مجهز می باشند. با استفاده از انرژی برق، المنت ها داغ شده و با استفاده از فن حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمامی طبقات دستگاه میوه خشک کن هدایت می شود. و میوه ها بدون اینکه پخته شوند آب میان بافتی خود را از دست میدهند و به آرامی خشک  می شوند، با خشک شدن آب میان بافتی دیگر فضایی برای رشد میکروب، قارچ و کپک ها باقی نمی ماند.

میوه خشک کن از آن دست دستگاه هایی می باشد که مدتی است  به منازل  ما راه پیدا کرده و مورد استقبال نیز قرار گرفته است. با استفاده از میوه خشک کن به راحتی می توان انواع میوه ها را خشک کرد و به عنوان یک خوراکی سالم و مقوی در طول سال از آن استفاده نمود. میوه خشک  را می توان به عنوان یک  تغذیه عالی در کیف مدرسه کودکان خود قرار دهیم.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

یک دستگاه خشک کن سبزی با توجه به نوع کارکرد و قدرت خود می تواند مقدار مشخصی از سبزی ها را در مدت زمانی معین خشک کند. این عملیات نه تنها سبب نابودی سبزی ها نخواهد شد بلکه در حفظ و نگهداری اثرات مفید آن تا حد زیادی موثر خواهد بود. دستگاه خشک کن سبزیجات می تواند نیاز بسیار فراوان هر خانوار یا گروه را به راحتی و با سرعت بسیار زیادی رفع نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن میوهخرید دستگاه خشک کن میوه گازیخرید دستگاه سبزی خشک کنخشککنخشککن سبزیمیوه خشکمیوه خشککن خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *