قیمت دستگاه خشک کن سبزی با ضمانت

قیمت  خرید دستگاه خشک کن سبزی با ضمانت ماشین سازی طیب لی

میوه‌ های خشک از تنقلات خوشمزه و سالم‌اند که می ‌توانند جایگزین بسیار خوبی برای تنقلات ناسالم باشند.

کاربرد خشک‌کردن با این دستگاه تنها به میوه و سبزی تمام نمی‌ شود و می ‌توان گل‌ ها را هم با آن خشک کرد و برای تزیینات مختلف از آن ‌ها استفاده کرد.

با این دستگاه می ‌توان انواع سبزیجات و میوه ها را در خانه خشک کرد و از سلامت و بهداشت کامل آن ها اطمینان کرد.

کار با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خریداری نمایید که کار با آن ساده باشد و در عین راحتی کیفیت خوبی داشته باشد . چگونگی کار با دستگاه خشک کن با کارخانه ماشین سازی طیب لی بسیار اسان است .با زدن یک دکمه میتوانید دستکاه را روشن و با تایمر آن تنظیم نمایید که این دستگاه در چه مدتی به فعالیت ادامه دهد به طور تقریبی هر دستگاه خشک کن از 6ساعت به بالا میتواند به امر خشک کردن بپردازد .

میوه خشک جز تنقلات گرانقیمت بوده و اکثرا در میوه فروشی ها و آجیل فروشی های لوکس و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دانستن علم تولید و دستیابی به آن و اگاهی از نیاز بازار اصلی ترین شرط ورود به عرصه تولید در هر زمینه ای است بویژه در حوزه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی در کنار اینها برنامه ریزی برای تولید شرط اصلی موفقیت است به عنوان مثال برخی از میوه ها فصلی هستند و در سایر فصل ها وجود ندارند که باید با برنامه ریزی در فصل شان به میزان کافی اقدام به تهیه و خشک کردن آنها کرد تا در مواقع دیگر از سال نیز به مقدار کافی از آن میوه خشک را داشته باشیم و این یعنی علم تولید و برنامه ریزی برای تولید .

فراموش نکنید که محصولات خشک شده از جمله سبزیجات، از جمله موادی است که مصرف کنندگان بیشماری دارد و هرچه کیفیت محصول شما بیشتر باشد، محصول شما به عنوان یک برند معتبر شناخته خواهد شد و بدانید مهم ترین عاملی که در کیفیت محصولات شما نقش دارد بدون شک استفاده از نجهیزات تولیدی و نحوه خشک کردن محصول خواهد بود. درانتخاب تجهیزات خود دقت کنید تا ارانه دهنده بهترین محصولات باشید.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

بعد از تهیه بهترین دستگاه ها و تجهیزات مهم مورد این است که بتوان نحوه ی تولید میوه های خشک را به خوبی آموخت که برای این کار باید هزینه ی بسیاری صرف نمود که شرکت ماشین سازی طیب لی برای جلوگیری از صرف هزینه و سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش های لازم را به تولید کنندگان شرکت به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کنخشک کن میوهخشککنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *