قیمت دستگاه خشک کن انجمادی -ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه خشک کن انجمادی -ماشین سازی طیب لی

خیلی از میوه خشک هایی که روشن هستند برای روشن ماندن ملاحظاتی روی آن ها اعمال میشوند که در ویدئو های بعدی این راز را توضیح بیشتری راجب آن می دهیم.

میوه خشک هایی که به صورت سنتی خشک میشوند به رنگ تیره در می آیند که مشتریان عزیز ما اون رو برای پذیرایی مقابل مهمانانشان مناسب نمی دانند.

مورد آخر که از همه مهم تر میباشد طعم و مزه میوه خشک میباشد که به نحوه خشک شدن و نوع میوه خشک شده بستگی دارد

بعضی از افراد سایز و رنگ میوه خشک برایشان اهمیت دارد خاصی دارد چون از آن ها به عنوان پذیرایی لوکس در مقابل مهمانانشان استفاده میکنند ولی برخی دیگر رنگ و سایز میوه خشک برایشان اهمیتی ندارد چون از آن ها به عنوان میان وعده سالم استفاده میکنن.

خشک کن تصعیدی:

در بعضی از مواردمحصولات غذایی هستند که به حرارت حساس می باشندواز روش تصعید رطوبت آن هارا خشک می کنند.دراین روش ابتدا محصول موردنظر منجمد شده وسپس حلال(که معمولا آب می باشد)منجمد شده وازطریق تصعید تحت خلاء از ماده غذایی خارج می شود.مزایای آن هم افزایش ماندگاری وآسان شدن حمل ونقل محصولات می باشد.هزینه طراحی، ساخت، اجرا، نگهداری و استفاده از این دستگاه ها بسیار بالاست و با توجه به سرعت بسیار پایین تولید در این روش، قیمت تمام شده محصولات نهایی بسیار بالاست.

فرایند خشک کردن:

سال هاست که فرایند خشک کردن انجمادی بهتر از کنسرو کردن می‌باشد فرایند خشک کن انجمادی صدمه ای به تجزیه مواد غذایی نگهداری شده نمی زند سایر روش های مواد غذایی مانند کنسرو و دهیتراته از دمای بالاتر استفاده می کنند که می توان بیش از پیش از ارزش مواد غذایی غذا ها را از بین برد.

هم‌چنین فرایند خشک کردن انجمادی عطر طعم رنگ و شکل مواد غذایی را حفظ می کند و باعث کوچ شدن وسفت شدن غذا نمی شود و شما میتوانید مواد خشک غغذایی ساده و حتی هررئز وعده های غذایی را فریز کنید.

دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با گرمایش گاز طبیعی در مقیاس خانگی با تلاش سازمان بسیج سازندگی طراحی و ساخته شد.

این دستگاه دارای سیستک کنترل دما، رطوبت و سیرکولاسیون می باشد و برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی قابل استفاده می باشد.
دستگاه خشک کن با توجه به ارزان بودن قیمت گاز طبیعی و کاهش قیمت تمام شده محصولات، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات محصولات را از دیگر مزیت های این دستگاه برشمرد.
رونمایی از این دستگاه با حضور مسئولان و نخبگان بسیجی استان صورت گرفت.

برای خشک کردن انواع سبزی جات و میوه جات ، داروهای گیاهی ، انواع گوشت ماهی و میگو  در اندازه کم ، از  حشک کن مینی تک کابین  استفاده میکنند . سرمایه اولیه برای این دستگاهها از خرید یک دستگاه خشک کن و خرید مقداری میوه و سبزی است که کم کم میتوان با خرید اسلایسر و دستگاه بسته بندی و حتی کارگران خشک کن کار را توسعه داد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید بهترین دستگاه خشک کنخشک کن میوهخشککنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *