قیمت انواع دستگاه میوه خشک‌ کن صنعتی|ماشین سازی طیب لی


قیمت انواع دستگاه میوه خشک‌ کن صنعتی|ماشین سازی طیب لی

میوه ها و سبزیجات حاوی مقادیر زیادی ویتامین و فیبر هستند. با این حال این دسته از مواد غذایی به دلیل وجود آب میان بافتی، به سرعت فاسد و غیر قابل استفاده می شوند. خشک کردن مواد غذایی راه حلی است که با تبخیر سریع آب موجود در آن‌ها، دوام و ماندگاری را افزایش خواهد داد. با این کار امکان بهره مندی از مواد غذایی مختلف را در زمانی به غیر از فصلی مشخص به دست می آورید. ضمن اینکه میوه های خشک از جمله تنقلات بسیار خوشمزه و جذاب هستند و سبزیجات خشک نیز در انواع سالاد و دسر و غذاهای مختلف استفاده می شوند.

قیمت دستگاه خشک کن:

در هنگام خرید دستگاه میوه خشک کن نیز همانند سایر محصولات باکیفیت ابتکار استیل، امکان تغییر در خصوصیات و متریال سازنده بخش های مختلف وجود دارد. طبیعی است که تغییردر هر یک از ویژگی های دستگاه در قیمت نهایی آن موثر خواهد بود.

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

  • از یک دستگاه میوه خشک کنی خانگی می‌توان برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. این بدین معنی است که شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه محصولات متنوعی تولید کنید و بدین ترتیب برای تمامی سلیقه ها محصول مناسبی آماده کنید و کسب درآمد در منزل را تجربه کنید.

دستگاه خشک کن سبزی و میوه برای کار هایی مناسب و مفید بوده است که تصمیم به تولید حجم زیادی از سبزیجات و میوه دارد.

بعد از تهیه بهترین دستگاه خشک ن باید بتوان از آموزش های مناسبی برخوردار بود که برای این ار باید هزینه ی بسیار زیادی صرف نمود که برای حل این مشکل شرکت ماشین سازی طیب لی تمامی آموزش ها ی لازم را برای تولید مو های خشک باکیفیت به صورت رایگان در اختیار تولید کنند گان می گزارد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخشککنخشککن سبزیدستگاه خشک کنسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشک کن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *