قیمت انواع دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی – ماشین سازی طیب لی


قیمت انواع دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی – ماشین سازی طیب لی

امروزه با توجه به وجود حجم تولید بسیار بالای محصولات زراعی و باغی ضرورت اهمیت به صنایع تبدیلی و افزایش ارزش افزوده این محصولات بر همگان روشن است و شرکت ماشین سازی (طیب لی) توانسته با راه اندازی خط کامل تولید پیچس میوه و تجهیز صدها کارگاه در کشور گام بلندی در ایجاد کارگاه های زودبازده و مشاغل خانگی بردارد.

خواص خشک کن میوه و میوه خشک:

خوردن میوه خشک، یکی از آسانترین روش‌های تامین نیاز بدن به میوه‌هاست. طبق گزارش سازمان کشاورزی آمریکا میزان میوه مورد نیاز روزانه بدن معادل 2 پیمانه برای آقایان و 1/5 پیمانه برای خانم‌ها است. از آنجایی که حجم میوه خشک، طی پروسه خشک شدن کمتر می‌شود، باید هر نیم پیمانه از سیب خشک شده را برابر با یک پیمانه میوه معمولی در نظر بگیرید.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی برای استفاده در سطوح مختلف کاری طراحی شده اند و از انواع نیمه صنعتی تا چندین ظرفیت صنعتی که در کارخانه های بزرگ معمولا از چندین دستگاه استفاده می شود. در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که ظرفیت دستگاه های خشک کن بسیار با یک دیگر تفاوا دارد که دستاه ها ی خشک کن میوه و سبزی را می توان به دو دسته ی کانتینیوز (همان تونلی) و یا دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی می باشد که هرکدام ظرفیت خاص خود و ویژه ی خود را دارند.

اطلاعات راجب خرید خشک کن میوه  و سبزی و راه اندازی یک کارگاه صنعتی

برای آن که بتوانید دستگاه میوه  و سبزی خشک کن مناسبی را خریداری کنید باید نکات و ویژگی هایی را در دستگاهی که می خواهید خریداری کنید مد نظر قرار دهید. برای مثال توان دستگاه یکی از مسائلی است که باید در نظر داشته باشید. قدرت و توان دستگاه های میوه خشک کنی و سبزی خشک کنی با توجه به ظرفیت ها و موارد استفاده آن ها بسیار متغیر می باشد.

 

شما می توانید با بازدید میدانی از کارخانه تولید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی جواب بسیاری از سوالات خود را بدست آورید.

ابتدا تحقیقات خود را به صورت گسترده تحت وب انجام داده و پس اط تماس با مسیولین شرکت و کسب اطلاعات محدود و لازمی که مدنظر دارید میتوانید قرار بازدید میدانی از کارخانه و خط تولید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی را نیز بکذارید.

مورد بعدی در خرید دستگاه  میوه  و سبزی خشک کن باید در نظر داشته باشید ، به ظرفیت دستگاه شما مربوط می شود. طبیعتا هر چه تعداد طبقات و قطر دستگاه میوه  و سبزی خشک کن شما بیشتر باشد ظرفیت آن نیز بیشنر خواهد بود. به همین دلیل شما باید بر اساس میزان نیاز و سبک زندگی تان به دنبال دستگاه میوه خشک کنی با ابعاد و اندازه مناسب باشید.

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند،که با تحقیقات بسیار میتوانید بهترین آن ها را شناسایی کنید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید خشک کنخرید دستگاه خشککنخشک کن خانگیخشک کن میوهسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *