قیمت انواع دستگاه خشک کن خشکبار -ماشین سازی طیب لی


قیمت انواع دستگاه خشک کن خشکبار -ماشین سازی طیب لی

پژوهش‌های بسیاری فواید استفاده مداوم آجیل ها برای سلامتی را موردبررسی قرار داده‌اند. یک تحلیل کلی از ۳۳ پژوهش در این زمینه نشان می‌دهد که رژیم های سرشار از مصرف آجیل باعث افزایش یا کاهش محسوس وزن نمی‌شود. با وجود تأثیر ناچیز مصرف آجیل روی وزن، بسیاری از مطالعات نشان داده‌اند، افرادی که از آجیل استفاده می‌کنند طول عمر بیشتری نسبت به کسانی که آجیل مصرف نمی‌کنند دارند. شاید علت آن توانایی آجیل در پیشگیری از بیماری های مزمن باشد.

برای نمونه، خواص آجیل می‌تواند فاکتورهای خطر ابتلا به سندروم متابولیک، مانند فشارخون بالا و سطوح بالای کلسترول را کاهش دهد. درواقع مطالعه‌ای روی بیش از ۱۲۰۰ نفر نشان می‌دهد که داشتن رژیم مدیترانه‌ای به همراه مصرف روزانه ۳۰ گرم آجیل، احتمال سندروم متابولیک را بیشتر از یک رژیم کم‌چربی یا یک رژیم مدیترانه‌ای به همراه روغن‌زیتون کاهش می‌دهد.

خشک کن خشکبار:

دستگاه خشکن خشکبار که در تمام صنایع غذایی دنیا برای خشک کردن محصولات به کار گرفته می شود. سیستم اپراتوریه پیشرفته این دستگاه به صورت کنترلی می باشد که شما می توانید تمام مراحل خشک کردن را مشاهده کنید. جنس این دستگاه از استیل عالی و مرغوب ساخته و درست شده می باشد. مقاومت این دستگاه بسیار بالا می باشد. برای خشک کردن پسته، بادام، آجیل، و… کاربرد فراوانی دارد. با توجه به گرمایی که به محصول می دهد تمام رطوبت مواد و محصولات را می گیرد و در سریع زمان ممکن خشک می کند.

میوه خشک ممکن است حاوی سولفیت نیز باشد

برخی از تولیدکنندگان مواد نگهدارنده ای به نام سولفیت را به میوه خشک‌شده خود اضافه می‌کنند و این باعث می‌شود میوه‌های خشک‌شده جذاب تر به نظر برسند زیرا رنگ و شکل میوه را حفظ می‌کند و از تغییر رنگ آن جلوگیری می‌کند. این امر عمدتاً مربوط به میوه‌هایی با رنگ روشن، مانند زردآلو و کشمش است.

بعضی از افراد ممکن است نسبت به سولفیت حساس باشند و ممکن است بعد از مصرف آن‌ها گرفتگی معده، جوش‌های پوستی و حملات آسم را تجربه کنند. برای جلوگیری از مصرف سولفیت، میوه‌های خشک تیره‌تر را به رنگ قهوه‌ای یا مایل به خاکستری انتخاب کنید.

نتیجه گیری

میوه در هر حالتی باشد چه تازه یا خشک باشد برای شما خوب است و فواید زیادی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک‌شده می‌تواند یک میان وعده‌ی مناسب، جایگزین انواع تنقلات مضر در مهمانی‌ها باشد. متخصصان تغذیه معتقدند هر فرد برای حفظ سلامتی خود باید روزانه نصف لیوان معادل ۵۰ گرم میوه خشک‌شده میل نماید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشککنخرید میوه خشک کن و سبزی خشک کنخشککنسبزی خشککنمیوه خشککن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *