فواید میوه خشک برای لاغری-بازرگانی میوه خشک طیب لی


فواید میوه خشک برای لاغری-بازرگانی میوه خشک طیب لی

افرادی که دارای اضافه‌ وزن هستند معمولا اعتماد به‌ نفس کمتری دارند و این عامل باعث پایین آمدن عزت‌ نفس افراد، افزایش افسردگی و اضطراب می‌شود. به همین دلیل افرادی که برنامه روزانه خود را برای کاهش وزن مشخص می‌کنند، از انواع میوه خشک در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند، زیرا خواص میوه خشک برای لاغری فوق‌العاده است. اگر به فکر کاهش وزن هستید از فواید میوه خشک برای لاغری استفاده کنید.

بیشتر افراد به دلیل حجم بالای کالری، ارزش میوه خشک را برای کاهش وزن نادیده می‌گیرند. استفاده از خشکبارها بسیار مقوی است که برای بدن بسیار مفید هستند و باعث می‌شوند تا ما مدت زمان طولانی‌تری سیر بمانیم.

میوه خشک و خوبی های آن؟؟

خوبی میوه‌ی خشک این است که حجمش به‌شدت کمتر از میوه‌ی تازه است و زمان ماندگاری‌اش هم خیلی بیشتر است.

به‌جز از دست رفتن مقدار کمی از مواد مغذی، میوه‌های خشک به دلیل داشتن مقادیر فراوان مواد مفید و ضروری برای بدن، یک میان‌وعده‌ی محبوب با تاریخی هزاران ساله هستند.

دستگاه های گروه ماشین سازی طیب لی به چهار دسته بزرگ تقسیم می شود که این نوع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی از نظر ظرفیت ورودی میوه تازه و ابعاد و وزن و… با یکدیگر متفاوت می باشد.

شما اگر اهل سفر و تفریح هستید می توانید سبزی آش و خورشتی و حتی سبزی سوپ را در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خشک کنید و آن را همراه خود به مسافرت ببرید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید.
از این سبزی های  مخلوط  خشک شده می توان داخل غذاهایی مانند ماکارونی، لازانیا، انواع کتلت و شامی، دلمه و دمی و کوفته و تاس کباب بریزید و از طعم آن ها لذت ببرید.

حال ممکن است این سوال را بپرسید که چرا به جای تنقلات روزانه، باید میوه خشک بخوریم. میوه های خشک مملو از مواد مغذی سالم هستند و به دلیل محتوای بالای غذایی، بسیاری از آنها به عنوان خوراکی مغذی و فوق العاده محسوب می شوند. بنابراین، به منظور داشتن برنامه ی کاهش وزن مدون، اطمینان حاصل می کنید که مصرف چربی های ناسالم و کربوهیدرات هایی که باعث افزایش وزن می شوند راکاهش داده و میان وعده های مغذی را بیشتر کنید.

اکثر میوه های خشک شده اگر به این روش نگهداری شوند، ۹ تا ۱۲ ماه قابل استفاده هستند. میوه های خشک آماده و بسته‌بندی‌شده، بعد از باز شدن باید سریع‌تر مصرف شوند و ممکن است لازم باشد برای جلوگیری از فاسد شدن، آنها را در یک کیسه‌ی سربسته درون یخچال قرار دهید. این مسئله در مورد میوه های خشک شده‌ خانگی که به‌طور کامل خشک نشده‌اند و تا حدی رطوبت دارند نیز صدق می‌کند.

برخی از میوه‌های خشک را می‌توان با خیساندن در آب گرم یا آهسته جوشاندن دوباره آبدار و مرطوب کرد. این کار معمولا برای میوه‌های خشک‌شده‌ای مانند سیب، زردآلو، هلو، آلو و گلابی به‌کار می‌رود. انبه و پاپایا خشک‌شده را می‌توانید یک ساعت قبل از استفاده در آب سرد بخیسانید تا آبدار و مرطوب شوند.

دستگاه های خشک کن و میوه و سبزی جات از نظر:

تعداد سینی

ابعاد دستگاه

نوع سوخت دستگاه

مقدار ظرفیت متوسط ورودی

با یکدیگر متغیر می باشد.

گروه ماشین سازی طیب لی می تواند با در نظر گرفتن سرمایه مدنظر شما و میزان فضای موجود شما و با دارا بودن مهندسین و مشاورین ذبده این کار بهترین مشاوره را به شما بدهند و شما را در انتخاب یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  با کیفیت عالی و کم مصرف یاری کنند.

نرخ فروش میوه های خشک شده بر اساس کیفیت آنها و تحت تاثیر هزینه صرف شده برای خرید میوه میباشد.
قیمت گذاری انواع میوه های خشک شده برای فروش در بازار کشور بر اساس حجم آن متفاوت می باشد.
مجموعه عوامل تاثیرگذار برای قیمت گذاری انواع میوه خشک تولیدی موجب فروش این محصول با نرخ هایی متفاوت شده است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه خشکخشک کنخشککن میوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *